Ga naar inhoud

Windows 10-upgrade nog steeds gratis


iEscape

Aanbevolen berichten

De aanbieding om gratis te upgraden naar Windows 10 is voorbij, maar mocht je alsnog willen upgraden, kan je gebruik maken van de volgende truc om alsnog gratis te upgraden.

Als je, om wat voor reden dan ook, je Windows 7 of 8-installatie niet hebt bijgewerkt naar versie 10 en je wil dit alsnog doen, kan je dat alsnog gratis en voor niets doen met deze truc.

Gebruikers die de toegankelijkheidsopties hebben ingeschakeld op hun computer kunnen nog steeds gratis upgraden naar Windows 10. Microsoft heeft namelijk een uitzondering ingebouwd voor slechthorenden, slechtzienden en mensen die op een andere manier gehandicapt zijn en daardoor gebruik moeten maken van de toegankelijkheidsfuncties.

 

Klik hier om het artikel te lezen.

 

57a103b16dd11-Schermafbeelding_2016-08-0

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hey @iEscape

Ik heb dus windows 8.1 door wat omstandigheden.

Maar ik wil weer naar windows 10 omdat ik dat toch wat fijner vond en nu lees ik dus dat ik windows 10 alsnog gratis kan krijgen... alleen wel voor Slechthorende ( Slecht ziende

Dus mijn vraag is.. Is de NORMALE windows 10 anders dan de windows 10 voor slechthorende / slecht ziende ?

 

Mvg

Wesley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wil 'weer' naar de 10 - dus heb je die gehad?

 

Ik vermoed in dat geval, dat je gewoon met Media Creation Tool  (snelst als je met usb werkt - minimum 4 Gig en hou in de gaten dat àlles vooraf van je stick gaat verwijderd worden),

dat je dus met MCT gewoon de 10 op die stick kan binnenhalen en kan installeren. (bij vraag naar een serial, key: gewoon niets invullen en doorgaan - let op als je de keuze moet maken tussen een clean install (= alleen maar de 10, al je progs worden verwijderd) of een installatie-met-behoud-van-instellingen (je progs worden behouden): dat je dan de goede keuze maakt)

 

Ik zou het minstens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 2-8-2016 om 22:45, iEscape zei:

Klik hier om het artikel te lezen.

Ik stel net vast dat via deze link downloaden niet meer lukt.

 

Via de volgende wel nog:

Op 2-8-2016 om 22:45, iEscape zei:

Microsoft heeft namelijk een uitzondering ingebouwd voor slechthorenden, slechtzienden en mensen die op een andere manier gehandicapt zijn en daardoor gebruik moeten maken van de toegankelijkheidsfuncties.

 

En DIT is de Nederlandstalige variant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, droske zei:
Op 2-8-2016 om 22:45, iEscape zei:

Klik hier om het artikel te lezen.

Ik stel net vast dat via deze link downloaden niet meer lukt.

 

Heeft gedurende korte tijd niet gewerkt, nu weer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ook Windows 7- en Windows 8.1-gebruikers kunnen nu gratis upgraden naar Creators Update

Waarschijnlijk is het met de komst van de Creators Update de laatste keer dat het mogelijk is om Windows 7 of Windows 8.1 gratis te upgraden naar Windows 10. Wees er dus snel bij voordat de genoemde pagina offline gaat.

 

Bron: http://www.computeridee.nl/nieuws/ook-windows-7-en-windows-81-gebruikers-kunnen-nu-gratis-upgraden-naar-creators-update/

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Sarah prikte dit topic los
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.