Ga naar inhoud

Laptop virus vrij maken


Aanbevolen berichten

5 uren geleden, kusjesmandy zei:

Nee er is geen logje gemaakt helaas. Moet ik het nog een keer proneren? Ik krijg dan telkens wel bericht dat het programma al een keer gedraait heeft op mijn computer.

 

Ja, dat mag je nog eens proberen (ook als er een foutmelding verschijnt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, kusjesmandy zei:

hij heeft er 14 uur overgedaan maar ik kan nergens een logje terug vinden. Ook staat er geen bedreigingen gevonden maar bij de allereerste scan had die er toch aardig wat gevonden

 

Dat zou kunnen betekenen dat bij de eerste scan de bedreigingen al verwijderd zijn, waardoor het resultaat nu veel positiever is. Hoe is de toestand nu ? Nog merkbare problemen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel op internet weer zonder telkens rare reclame te krijgen. Nog steeds kan ik geen antivirus downloaden en mijn hele internet staat nog wel vol met rare zoekmachines als newsearch, mysearch, nuesearch en die kan ik niet verwijderen of in een andere zoekmachine zetten. Hun beheren mijn intstellingen van internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download farbar.pngFarbar Service Scanner naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op FSS.exe om de tool te starten.
  • Vink vervolgende de onderstaande items aan.
    • Internet Services
    • Windows Firewall
    • System Restore
    • Security Center / Action Center
    • Windows Update
    • Windows Defender
    • Other Services
  • Klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in je Firefox bovenaan rechts naar de 3 streepjes, klik er op en kies voor "Opties". Klik dan in het volgende scherm op "Zoeken". Dan krijg je een overzicht van alle geregistreerde zoekmachines op de PC. Kijk eens of daar die vreemde zaken in zitten ... en verwijder ze dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.