Ga naar inhoud

Getallentoetsenbord rechts.


patir

Aanbevolen berichten

Sinds ik Windows 10 heb gedownload, werkt het getallentoetsenbord rechts niet meer. De getallen bovenaan kan ik wel met shift gebruiken.. Maar omdat ik veel met getallen werk, is het handiger om dat rechts op m'n toetsenbord te gebruiken. Hoe los ik dat op?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎8‎-‎2016 om 16:23, patir zei:

De getallen bovenaan kan ik wel met shift gebruiken

hè, die toetsen met shift geven op zo'n beetje alle toetsenborden bijzondere tekens, merkwaardig geval lijkt me.....

doet mij veronderstellen dat er meer mis is met het toetsenbord dan wel de toetsenbordinstelling

als een ander tobo geprobeerd?

en oja, om w10 weer in het gareel te krijgen moet je af en toe de optie 'opnieuw opstarten' benutten, dat al gedaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

hè, die toetsen met shift geven op zo'n beetje alle toetsenborden bijzondere tekens

 

Dit is zo voor Nederlandse QWERTY-klavieren, maar Belgische AZERTY-toetsenborden geven de cijfers MET shift !

 

@patir

Controleer eens de muis-instellingen in de toegankelijkheidsopties.

De optie 'Het numerieke toetsenblok gebruiken om de muisaanwijzer te verplaatsen' moet UIT staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.