Ga naar inhoud

Schijfruimtegebruik


Leono

Aanbevolen berichten

Zelf gebruik ik sinds zeer lange tijd (met grote tevredenheid) de "geek uninstaller". Die doet hetzelfde als Revo (dat ik ook ken), namelijk na de verwijdering resten zoeken in het register en dergelijke. Maar dan moet een programma wel eerst in de lijst met programma's staan, toch? Zemana staat niet meer in die lijst.

 

Of vergis ik mij nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo kweezie wabbit,

 

Bij de geek uninstaller werkt het net zoals bij Revo: eerst wordt het programma verwijderd en daarna wordt er gezocht naar resten. De resten waar het hier om gaat zijn resten die zijn overgebleven nadat de geek uninstaller de resten heeft verwijderd. Helaas ken ik geen verwijderprogramma dat echt effectief alle resten weet te verwijderen. Revo doet dat ook niet, is mijn ervaring. Ik kan nu dus niets meer aanvangen met de geek uninstaller, want Zemana staat niet meer in de lijst. 'Zoek.exe' heeft wel nogal wat gevonden, zelfs van de Anti-Loggger Free die ik ook ooit heb geprobeerd. De versie die ik wilde verwijderen was een weggeef versie met levenslange licentie.

 

zoek-results.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK.

Een nieuw script voor Zoek exe om de restjes van zemana te verwijderen.

 

C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Zemana;fs
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Zemana\Zemana AntiMalware;fs
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Zemana\AntiLogger Free\General];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Zemana\AntiLogger Free\Update];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Zemana\AntiLogger Free];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Zemana\AntiMalware];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Zemana];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3985488779-3452437005-2477218925-1000\Software\Zemana\AntiLogger Free\General];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3985488779-3452437005-2477218925-1000\Software\Zemana\AntiLogger Free\Update];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3985488779-3452437005-2477218925-1000\Software\Zemana\AntiLogger Free];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3985488779-3452437005-2477218925-1000\Software\Zemana];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Zemana\AntiLogger Free\General];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Zemana\AntiLogger Free\Update];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Zemana\AntiLogger Free];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Zemana\AntiMalware];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Zemana];r

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur terug, Leono zei:

En, wat het schijfruimtegebruik betreft: ik heb op dit moment 10 herstelpunten en het schijfruimtegebruik is 11,67 Gb. Dus ook deze kwestie lijkt mij alleszins opgelost. Dus nog een keer hartelijk dank. Très bien!

Mooi zo.

 

Verder gaan we zoek exe nog eens uitvoeren met onderstaand script als een laatste controle.

norton;z
norton;a
g data;z
gdata;z
g data;a
gdata;a
gwx;z
gwx;a
zemana;z
zemana;a

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Had je nog andere problemen of kunnen we hier afronden?

 

Dat ik geen andere problemen heb zou ik niet durven te beweren :), maar we kunnen wel afronden.

 

De kwestie waar het om ging is in elk geval opgelost en veel ongewenste resten zijn verwijderd. Ik wil u nogmaals hartelijk danken voor uw deskundige hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.