Ga naar inhoud

Vraagje windows logboeken


chris123

Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het slaapstand probleem lijkt idd voorlopig opgelost. Afwachten..

 

De 'bluestacks' bv lijkt verdwenen.

De 'willamette' blijft precies bestaan, ondanks dit zou moeten uitgeschakeld zijn?

Gramblr heb ik verwijderd en terug geïnstalleerd, maar ook dit zie ik van tijd tot tijd terug.

De rest best zelf eens bekijken, jij begrijpt er zowizo meer van dan ik :)

Nogmaals ik heb niet echt problemen ofzo, maar ik maakte me wat zorgen als ik het aantal fouten/waarschuwingen zag in het logboek...

 

Zie bijlage.

 

applog.evtx

syslog.evtx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In deze logboeken is niks terug te vinden van bluestacks, willamette of gramblr.

Slechts 3 waarschuwingen die je zonder problemen kan negeren maar geen fouten.

 

Afgaande op deze logboeken zou ik zeggen: alles is prima in orde, geen enkel probleem.

Wat je nog kan doen is het volgende.

Elke dag net voor je de pc afsluit, maak je een nieuw logboek uittreksel van de voorbije 24 uur.

Je hoeft niet bang te zijn dat hiermee persoonlijke of gevoelige informatie openbaar komt want dat soort informatie zit niet in de logboeken.

Meld ook telkens als er iets gebeurt waarvan jij denkt: dit is niet helemaal zoals het moet zijn.

Doe dit gedurende 5 dagen.

Op die manier kan ik mee volgen wat er gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, kweezie wabbit zei:

In deze logboeken is niks terug te vinden van bluestacks, willamette of gramblr.

Slechts 3 waarschuwingen die je zonder problemen kan negeren maar geen fouten.

 

 

Miss slecht uitgelegd, ik bedoelde wat ik lees in de 'beheersgebeurtenissen'. -> logboeken(lokaal)/aangepaste weergaven/beheersgebeurtenissen.

Het is daar waar de willamette enz nog voorkomen. 

Maar als jij zegt dat er verder geen problemen zijn is dit meer dan prima voor mij :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, chris123 zei:

Miss slecht uitgelegd, ik bedoelde wat ik lees in de 'beheersgebeurtenissen'. -> logboeken(lokaal)/aangepaste weergaven/beheersgebeurtenissen.

Het is daar waar de willamette enz nog voorkomen. 

Dat kan kloppen maar die lijst is een historiek een dus is het normaal dat ze nog voorkomen.

Kijk eens naar de datum waarop ze voorkomen en je zal zien dat het allemaal oudere registraties zijn.

Normaal zouden ze na 09/11 niet meer mogen voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Selecteer eens alle gebeurtenissen van WILLAMETTE op datum van 11/11.

Dat doe je door de control toets ingedrukt te houden en dan de lijnen aan te klikken.

Klik dan met rechts op een van de lijnen en kies voor geselecteerde gebeutenissen opslaan.

Geef het bestand een naam en sla het op.

Voeg dit bestand als bijlage toe aan een volgend bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.