Ga naar inhoud

Explorer 11 heeft pop up


Paul1974

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb een vraag. Een tijd geleden heeft mijn laptop na een upate ook Internet explorer geïnstalleerd.

Echter, bij het startscherm staat een pop up die vraagt om de tartpagina en de zoekinstellingen te kiezen. Er staan 2 opties die aangevinkt kunnen worden, maar welke ik ook kies, de knop "Gereed" blijft grijs. Ook "klik hier voor meer informatie" kan niet geactiveerd worden. Ik heb een foto toegevoegd hoe dat er uit ziet.

Ik kan hoe dan ook niet explorer gebruiken, omdat deze pop up niet weg kan.

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Alvast hartelijk dank!!

explorer.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paul,

Mijn excuses ik dacht dat dit je verder kon helpen nogmaals mijn excuses. Ik hoop dat je probleem nog opgelost geraakt. Veel succes nog! (Als ik nog iets vind zal ik het zeker laten weten!)

groetjes,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 


Download 577551e39aea7-ResetBrowser_99.ico_16x16.ResetBrowser naar het bureaublad.

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
  • Het scherm  van "ResetBrowser" opent.

57754d8a60c5d-ResetBrowser.png

  • Klik Reset Internet Explorer.

 

Vertel of dit heeft geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, falstring zei:

dat programmaatje haalt wellicht meer weg dan je zou willen

Hmmm Volgens  mij heeft abbs hier wel rekening mee gehouden. 

20 minuten geleden, falstring zei:

probeer het eerst met de internetopties in explorer 11. op tabblad geavanceerd druk op de knop 'opnieuw instellen'.

Volgens mij kan hij daar niet echt geraken want hij  zegt dit in zijn probleem:

 

16 uren geleden, Paul1974 zei:

Ik kan hoe dan ook niet explorer gebruiken, omdat deze pop up niet weg kan. 

Dus kan hij ook niet naar de internetopties. Het was immers wel  een goed idee.  

Groetjes,

Jonas

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat programmaatje is gebaseerd op opruimen van de volledige cache, waarbij bookmarks en passwords worden behouden.

bijv je geschiedenis verdwijnt dus, en er bestaan ook nuttige cookies......

mijn idee is: als het met minder kan, dan eerst dat proberen.

en als ie blokkeert: via configuratiescherm kom je ook in internetopties, dat had ik erbij moeten zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, falstring zei:

dat programmaatje is gebaseerd op opruimen van de volledige cache, waarbij bookmarks en passwords worden behouden.

bijv je geschiedenis verdwijnt dus, en er bestaan ook nuttige cookies......

mijn idee is: als het met minder kan, dan eerst dat proberen.

en als ie blokkeert: via configuratiescherm kom je ook in internetopties, dat had ik erbij moeten zetten.

Onnuttige logica, geschiedenis en (nuttige) cookies kunnen ook dit probleem laten ontstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.