Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 browsers gedownload omdat Facebook niet wou laden op Google Chrome. Wat blijkt? Facebook wil op geen enkele browser laden! De app werkt perfect op mijn gsm en het laadt daar ook gewoon op Chrome. Ligt dit aan mijn computer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0
    Zojuist, kweezie wabbit zei:

Hier werkt facebook normaal, zowel met Chrome als met firefox.

Krijg je een of ander foutmelding?

Zo ja; welke?

Zijn er met ander sites ook problemen?

Er staat dat het te lang duurt voordat www.facebook.com reageert.

Het is enkel Facebook die dit weergeeft, alle andere sites werken perfect. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /flushdns en druk enter.

Sluit het opdrachtprompt.

Herstart je browser en kijk of het nu beter gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.980
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Baasje432
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door hpPhilip
        Hallo iedereen,
        sinds een dikke week heb ik problemen met de tekst die, al dan niet, verschijnt op mijn scherm tijdens het gebruik van internet (browser?).
        Bij gewone programma's (word, excel, verkenner, enz.) heb ik dat probleem niet.
        In de bijlage kunnen jullie zien wat mijn probleem is.
        Alvast bedankt voor jullie, hopelijk nuttige, feedback.
        Mvg Philip
        Schermproblemen.docx
      • Door Gebruiker22
        Hallo,
        Nadat ik klaar was met het bouwen van mijn pc (2 maanden geleden), het installeren van drivers en updates, heb ik een aantal problemen ondervonden.

1. Probleem met browsers.
        Browsers laden de pagina niet meer, duren te lang om een afbeelding te laden of een video af te spelen tot het punt waarop het probleem van "time-out van de verbinding" wordt aangegeven.
        Om dit op te lossen, moet ik een andere browser gebruiken, totdat die browser hetzelfde probleem zou hebben, dus het maakt niet uit in welke browser ik gebruik. Na een tijdje laden ze allemaal op de een of andere manier de pagina niet meer. Ik heb niets ge-edit in alle browsers. (alles staat op de default settings)

- Google Chrome: werkt niet. De sites blijven maar laden.

Brave: werkt vaak, kan browseren, stopt met laden van pagina's na gebruik. Geeft dezelfde foutmelding als Google Chrome.
        T
        Soms moet ik meer dan een paar minuten wachten totdat de pagina is geladen en dan werk het niet meer.

- FireFox: momenteel gebruikt het om dit bericht te typen, werkt prima. Na enig gebruik laadt het foto's en video's wat langzamer op het punt dat het geen verbinding maakt. (Zelfde issue als Chrome and Brave)
        - Mircosoft Edge: heb het niet veel gebruikt, maar als niets werkt, gebruik ik het als een laatste redmiddel. Het heeft dezelfde problemen als FireFox en Brave als er gebruik van maak.

2. Windows en tijden het gamen freezes.

Bij gebruik van Windows:

Soms beweegt het niet of bevriest het langer dan 5 minuten. Als ik bijvoorbeeld op Taskmanager click of iets moest zoeken, bevriest het.
        Wanneer ik een programma of afbeelding open, bevriest alles, soms geen muisbeweging. Bij het typen in een browser heeft ook hetzelfde probleem. Maakt niet uit wat.
        Een klein voorbeeld wanneer ik iets wil zoeken: https://youtu.be/t7GNmcwiUmk

Bij het spelen van Games:
        Maakt niet uit welk spel (Nostale, Closers, Rust) het scherm stop een paar seconden. Door en door.

3. Andere talen installeren
        Ik kan niets selecteren zoals je kunt zien in de onderstaande schermafbeelding.
        https://i.imgur.com/6on8wit.png

4. Mijn build:

5. BIOS

Ik ben op internet op zoek geweest en vond geen oplossingen... Wat kan ik doen om deze problemen op te lossen?
        Heb ook een logje van Speccy aan dit bericht toegevoegd. (Desktop.txt)
        Desktop.txt

• Door HeavenlyDemon
        Hoi,

Ik heb laatst mijn moederboard, ram, CPU en PSU vervangen nadat mijn oude moederboard van DDR3 kapot ging. 
        Dus ben ik geupgrade naar DDR4 en dus veel moeten vervangen. 
        Nu is dus mijn probleem dat wanneer ik download dat de rest zoal Discord of tijdens het gamen te erg gaat laggen en ik niks meer kan doen (voordat ik had geupgrade was dit niet de zaak).
        De drivers heb ik ook al bekeken en leken up to date te zijn.
        Mijn SSD was wel raar aan het doen na de faal van mijn moederbord maar doet het nu weer prima, maar misschien dat het daar mee te maken kan hebben.
        Heb ook Windows 10 nog niet geactiveerd op dit moment door de hardwareupgrade maar neem aan dat dit niet het probleem veroorzaakt.

Mijn specificaties zijn:

Moederboard: B360M H
        CPU: Intel i5-8600 @ 3.10Ghz (6cpu)
        RAM: 8GB
        GPU: AMD radeon RX 470
        PSU: Seasonic M12

Hopelijk weet er iemand meer over dit probleem en mochten er meer vragen zijn beantwoord ik ze zo snel mogelijk.

Mvg,

Thom

• Door Ans2018
        Helaas kan ik sinds gister niet meer op mijn (zakelijke) Facebook account inloggen.
        Bij het openen van www.facebook.com verschijnt deze melding

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Het is wel mogelijk om via het prive account naar het zakelijke account te gaan.
        Maar er is nu geen beheerder meer in het account. Het is dus niet mogelijk om hier iets in aan te passen.
        Deze melding verschijnt ook bij mijn collega's.

Wat heb ik al gedaan:
        - Alle cookies/wachtwoorden/bestanden die ik kan vinden verwijderd op de pc als via mijn browser.
        - Geprobeerd via Google Chroome en via Microsoft Edge (dan zie ik de URL steeds wijzigen) maar lukt op beide niet.

Alvast bedankt voor de reactie.

• Door kape
        Na de vaststelling dat 87 miljoen accounts bij Facebook misbruikt werden door externe bedrijven - waarvan 2,7 miljoen in de Europese gemeenschap, 89000 in Nederland en 60000 in België - en dat je persoonlijke gegevens niet meteen veilig zijn bij het bedrijf van Mark Zuckerberg - zou je kunnen overwegen om je persoonlijk account ofwel te deactiveren, ofwel definitief te verwijderen. Vermits het niet altijd even duidelijk is hoe dat kan, zetten we hier de procedure om je account te verwijderen op een rijtje.

Als je het account verwijdert, is het ook effectief verdwenen. Je kan niet meer opnieuw inloggen en alle gegevens die je gepost hebt zijn niet meer bereikbaar. Je kan eventueel alle gegevens die je hebt gepubliceerd op Facebook wel eerst opslaan als een kopie.

HOE DOE JE DIT :

Log in bij Facebook Ga naar Instellingen Je komt op Algemene accountinstellingen Kies daar voor onderdeel Algemeen Klik op Een kopie downloaden van de Facebook-gegevens Via Mijn archief starten wordt de kopie van alle gegevens aangemaakt.  
        Om je account definitief te verwijderen, dien je gebruik te maken van het "verwijderingsformulier" van Facebook (dat een beetje verstopt zit).

HOE DOE JE DIT :

Log in bij Facebook Ga naar https://www.facebook.com/help/delete-account Kies voor Mijn account verwijderen  
        Let wel: als je account verwijderd is, is het ook écht weg. Indien je later toch zou willen herbeginnen met een Facebook-account moet je dit opnieuw van bij de start registreren. Maar we gaan er hier van uit dat je wel héél overtuigd bent om je account te verwijderen.

Belangrijk: Na deze bewerkingen mag je de volgende 14 dagen niet meer inloggen op Facebook, pagina’s liken of vrienden toevoegen. Doe je dit wel dan wordt je account automatisch weer geactiveerd.
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.