Ga naar inhoud

Sychronisatie Gmail werkt niet


romijo

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, clarkie zei:

 

En waardoor weet je dat?

Clarkie, als ik google in Firefox (via icoon bureaublad balk Firefox open)  als startpagina kies en instel dan kan ik ook niet normaal Firefox opstarten als omweg ga ik dan naar

home (huisje) en dan in Firefox en dan start google startpagina wel en zegt niet onveilige verbinding dus denk ik dit heeft toch met elkaar te maken dan?

want als ik google niet als startpagina neem dan opent Firefox keer op keer wel zonder de melding uw pagina is niet beveiligd

 

 

abbs, ik heb gedaan wat je zei, cert8 verwijderd maar er veranderd niets en als ik na verwijdering en herstart ga kijken staat cert8 er weer gewoon in

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je haalt hier 2 problemen door elkaar.

 

Probleem1: je ontvangt geen e-mails meer in de webmail van Gmail.

 

Probleem2: Firefox werkt niet naar behoren.

 

Mijn berichten gaan over het niet (meer) ontvangen van e-mails in de webmail van Gmail.

Dat heeft niks te zien met firefox.....want je hebt het zelfde probleem ook via een Smartphone en andere mails ontvang je wel. Op welke manier bekijk je daar trouwens die mails op je Smartphone? Toch via de App Gmail neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, clarkie zei:

 

 Clarkie sorry krijg de quote niet weg en sorry voor de verwarring

 

klopt idd maar het een probleem heeft denk ik met het andere te maken

 

ik kijk de gmail altijd via de app gmail op pc en soms op smartphone ook via app

 

maar idd Clarkie je hebt gelijk jij helpt me bij het niet ontvangen van emails

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Verwijder Firefox weer, en doe dan:

 

 Druk op Windows Key +R op het toetsenbord. Er wordt een dialoogvenster Uitvoeren geopend.
    Typ het volgende in:
   %APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles\
    Klik op OK. Er wordt een venster geopend dat profielmappen bevat, verwijder die.(klik op de map met je rechtermuis knop en kies verwijderen)

 


 
We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

 

 

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, romijo zei:

 

klopt idd maar het een probleem heeft denk ik met het andere te maken

 

ik kijk de gmail altijd via de app gmail op pc en soms op smartphone ook via app

 

Alle e-mails die verstuurd worden naar je gmail adres komen binnen op een server. Dat heeft dus niks te zien met jouw computer of smartphone of wat dan ook voor een stukje hardware dat jij gebruikt.

Als jij naar de webmail van Gmail gaat bekijk je dus de mails die op een server bewaart worden tot jij ze zelf daar verwijderd.

Het niet werken van Firefox heeft dus niks te maken met het niet aanwezig zijn van e-mails die op een server staan.

 

Ook vraag ik me af op welke manier dat jij aan een App genaamd Gmail geraakt voor op je computer??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.