Ga naar inhoud

Word 2010 alle afbeeldingen meteen verkleind inbrengen


snowi

Aanbevolen berichten

Ik zou in Word 2010 graag meerdere afbeeldingen die ik gezamenlijk inbreng, zo willen inbrengen dat die allen meteen in een vooraf  bepaald, gewenst formaat verschijnen. Nu moet ik telkens afbeelding per afbeelding verkleinen en als ik, wat ik nogal veel toepas, met genomen foto’s en tekst een werkwijze/volgorde in een document opmaak voor hobby of wat dan ook, is dat heel vervelend. Zeker als er vele foto’s zijn. (Afbeeldingen zeggen zoveel meer ;))

Hieronder als voorbeeld een document met de te grote afbeelding bij het inbrengen en de gewenste grootte nadien:

ScreenShot009.jpg

Kan iemand me helpen a.u.b.?

 

Uren zoeken op het internet levert niet de gewenste resultaten, en omdat wensen dezer dagen wel extra mogen ...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

Ik heb je raad opgevolgd en op zoek gegaan, (tja, 68 jaar en nog zoekende ...;)) en uiteindelijk gevonden dat ik met Pixresizer” de gemakkelijkste en beste resultaten bereik. Niet alleen per foto bruikbaar (zoals jammer genoeg de meeste progjes) maar ook voor een hele fotoreeks.

Steeds als ik foto’s van mijn digitaal fotoapparaat (SD-kaart) naar de PC overbracht en in een Word-document  invoegde, waren dat véél te grote foto’s/afbeeldingen en moest ik meerdere malen tot verkleining slepen tot gewenst resultaat. En nu dus verleden tijd dankzij u.

Heel erg bedankt en nog fijne feestdagen.

 

PCH, Dezelfde fijne wensen en topic mag gesloten worden. Dank u!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.