Ga naar inhoud

Alienware 15 R3 - Zwakke Prestatie


Sick

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week vrijdag mijn Alienware 15 R3 ontvangen met de volgende specificaties.

 

Intel Core i7 6700HQ

Nvidia Geforce GTX 1070 8GB

8GB DDR4 RAM

 

Na het bekijken van video's, lijkt het erop dat de 1060 gemiddeld 85fps behaald op ultra settings bij Battlefield 1. Ik heb helaas continu frame drops, fps ligt tussen 40-70.

 

Na een kwartiertje gamen en gebruik te maken van de Hardware Monitor PRO is de max temperatuur van mijn CPU 83 graden. GPU = 72 graden.

 

De laptop ligt aan het stop contact, elke achtergrond applicatie is via settings -> private uitgeschakeld, er lopen geen programma's op de achtergrond, drivers zijn up to date, het veranderen van de settings naar high, medium of low geeft geen significante boost in fps. Wel een beetje maar niet significant. Er gebeuren dan nog steeds frame drops, stutters, lag, .. 

 

V-Sync is uitgeschakeld, speel op een resolutie van 1080p, er zit geen limiter op het gebruik van VRAM;

 

Aan wat ligt het probleem en hoe kan ik dit oplossen?

aangepast door Sick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.