Ga naar inhoud

windows 10 drivers installeren


clovis

Aanbevolen berichten

Om alle drivers voor je pc hardware ge installeerd te hebben komt alleen maar te goede bij het gebruik ervan.

nvdia maakt inderdaad goede game videokaarten en persoonlijk zou ik die software ervoor gewoon behouden omdat onder andere je web pagina's die je bezoekt soepeler scrollen (vloeiend inplaats van haperend) toen ik nog wat jonger was en m'n aller eerste laptop had gekocht kwam ik er achter dat ergens in je windows folder een map ".inf" is met bijna alleen maar .inf extentie's (.exe, .sys zijn ook extentie's) Dus toen ik vol goede bedoelingen alle andere .inf file's tegen kwam knipte ik ze en daarna plakte ik ze in die .inf map, nee dat was geen succes (systeemherstel gedaan) want opstarten deed ie niet meer

Ook je geinstaleerde update's verwijderen is geen succes,

Alle (in mijn belevingswereld) onbelangrijke bestanden en mappen verwijderen is ook geen aanrader (ook weer opnieuw installeren voordat het weer werkt)

er zijn ook progamma's die als taakbeheer werken (alleen beter) als je dan bij je taakbheer op een proces rechtermuisklik en dan "terminate always" dat betekend dat elke keer dat het proces weer op wil starten gelijk weer be eindigd wordt zelfs met systeemprocessen die achteraf gezien toch blijkbaar noodzakelijk waren om windows te kunnen draaien (zonder systeemherstel natuurlijk want die stond ook uit bij mij omdat ik die ook zinloos vond, was het toch weer opnieuw installeren)

 

tuurlijk heb ik nog een lijstje met echt zinloze optie's die ik na een nieuwe instalatie meteen wijzig te beginnen met dat irritante melodietje als ie de eerste keer is opgestart (die gaat als eerste uit dat opstart geluid) dan verander ik die dubbelklik naar enkel klik want in je verkenner behalve op je configuratie scherm (enkel klik) is alles dubbelklik, in je internet browser is alles ook enkel klik.

 

maar de progamma's en drivers die bij mijn laptop zaten/zitten daar blijf ik heel verstandig van af want die horen er niet voor niks bij.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.