Ga naar inhoud

geen connectie met internet mogelijk


Aanbevolen berichten

Hey,
wist niet direct of je het eigenlijke apparaatbeheer of een overzicht van de aangesloten hardware wou.
Voeg dus maar beide toe.
Merk dat bij mijn harde schijf een uitroepteken staat. Probleem oplosser windows brengt geen hulp.

Nog inspiratie?
Hoe dan ook bedankt!
 

apparaatbeheer.jpg

apparaten.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat je bedoeld om de pc waarover het gaat te verbinden via een ander netwerk maar met kabel. Dat kan helaas niet, het gaat hem om een vaste pc en niet om een laptop, zelfs geen all in one maar desktop met scherm.
Enige andere suggestie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Direct op modem provider, al diverse keren herstart (modem) al kabel uit pc, nieuw usb wifi en allen geen effect. Volgens td telenet is er niks mis met mijn internetverbinding. Wat ik wel kan geloven want op deze laptop en onze tablet werkt de wifi perfect.

Ook al firewall nagekeken, brengt geen beterschap.

Wat kan er nog mis zijn, of wat kan ik nog doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.


  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • List content of hosts
  • List IP Configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer Errors
  • List Installed programs
  • List Devices

555adf2e65115-MiniToolBox.png

  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.