Ga naar inhoud

Google startscherm


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb zaterdag contact gehad met Porrelaar over het Google startscherm

Dat is gelukt .

Maar dan heb ik toch nog een vraagje , : Kan ik de zelf kiezen welke site ik in 1 van de vakken wil hebben

Ik heb al geprobeerd met een paar weg te klikken en dan de site die ik daar graag wil hebben in te slepen

Maar ik denk dat dat niet de methode is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat vorige topic van jou ging over het instellen van de startpagina van Google Chrome. Jij koos toen voor 'Nieuw tabblad' als startpagina.

Voor de meelezers, dat was dit topic dat intussen gesloten is:

Dan zie je onder de zoekbalk de door jou meest bezochte websites staan. Om een website onder die zoekbalk te krijgen moet je hem gewoon vaak bezoeken. Je kunt daar niet een website naar toe slepen. Bovendien komen daar slechts 8 websites te staan. Bezoek je een paar dagen lang veelvuldig een andere website, dan komt die onder de zoekbalk van Google te staan en zal er een andere veelbezochte website verdwijnen. Niet handig, vind ik.

 

Wanneer jij snel bij de websites wil komen die jij het vaakst bezoekt, dan zou ik voor een andere aanpak kiezen.

Zelf heb ik niet gekozen voor 'Nieuw tabblad' als startpagina. Mijn startpagina is https://www.google.nl/

Van de websites die ik het vaakst bezoek maak ik een bladwijzer, die ik dan in de bladwijzerwerkbalk zet. Dat is de balk onder de adresbalk.

Omdat ik het leuk vind om diverse computerforums af te lopen en her en der wat te lezen, heb ik in de bladwijzerbalk een map gemaakt, met daarin die computerforums:

 

58a2f62c0c22c-Bladwijzerwerkbalk_in_Chro

 

Als bij jou de bladwijzerbalk niet zichtbaar is, dan moet je hem eerst tevoorschijn toveren. Klik daarvoor in Chrome op Menu > Bladwijzers, en zorg dan dat er een vinkje staat voor 'Bladwijzerbalk weergeven'.

 

Meer informatie over bladwijzers in Chrome vind je o.a. hier: https://support.google.com/chrome/answer/188842?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.