Ga naar inhoud

Driver Power State Failure


hugobetty

Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

17 minuten geleden, abbs zei:

Hoe draait je pc nu?

Spijtig genoeg nog steeds even traag. Maar nu maandagavond ga ik bij mijn buur die met Proximus werkt (ik met Telenet) en ik neem mijn laptop mee. Ik ga hem daar aansluiten en zien of de snelheid niet beter is want ik heb al gelezen dat er veel mensen zijn die Telenet verlaten omdat er veel problemen zijn met de aansluitingen en die ook onderbrekingen hebben zowel voor TV als voor internet. En die problemen heb ik ook. Er zijn zeker al 6 techniciens langs geweest van Telenet. De ene stelt problemen vast maar weet niet wat en uiteindelijk hebben ze een hoofdtechnicus gestuurd en volgens hem functioneerde alles goed???? Ik ga dus maandag naar mijn gebuur en als mijn pc daar beter draait ga ik waarschijnlijk over stappen naar Proximus.

 

Ik hou u op de hoogte.

 

Nog een fijn weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doe eens een speedtest:

Ga naar de website speedtest en klik in het midden van het scherm op TEST STARTEN.
Wacht tot dit klaar is en klik dan op DIT RESULTAAT DELEN.
Klik vervolgens op het tabblad FORUM en daarna op KOPIËREN en plak de link in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Dit is toch heel mooi, ik denk dat de enigste optie nu nog is en her-installatie (of terug zetten naar fabrieksinstellingen).

Bedoel je daarmee heel de laptop terug instellen? En zijn we zeker dat er aan de geheugenkaarten geen problemen zijn of dat er ééntje niet meer werkt? Fabrieksinstellingen is wel een heel zwaar werk. Maar OK als het moet zal ik dat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, hugobetty zei:

Bedoel je daarmee heel de laptop terug instellen? En zijn we zeker dat er aan de geheugenkaarten geen problemen zijn of dat er ééntje niet meer werkt? Fabrieksinstellingen is wel een heel zwaar werk. Maar OK als het moet zal ik dat doen.

Dat zou je nog kunnen proberen, verder hebben we alles na gekeken niks geeft verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.