Ga naar inhoud

FORMULES DOORVOEREN


masjahe

Aanbevolen berichten

Van behulpzame excel-lovers kreeg ik een goed werkende formule. Nu heb ik die formule op meer dan 1000 plaatsen in mijn bestand nodig en ik zou dus graag een manier willen weten om deze formule door te voeren zonder dat ik steeds de cel en kolompositie hoef aan te passen.

Het gaat om de formules op AL2, AL434, AL 66 etc en AL3, AL35, AL67 enz. van blad 1-1000.

Deze formules komen terug op het blad Kantoren in D2 t/m D1042 en G2 t/m 1042.

Ik vind het ingewikkeld om uit te leggen wat ik wil, maar ik denk dat de Excellaars onder u het wel begrijpen.

TEST Nieuw1000series.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Plongske,

Je formules in de kopie die je me stuurde werken zoals ik me dat

had voorgesteld. Nu wilde ik de formules op D2, G2 en H2 kopiëren, maar

dan werd er in het originele bestand niets zichtbaar. Zijn de formules

op een of andere manier beveiligd tegen kopiëren misschien??

 

Trouwens voor ik het vergeet bedankt voor je oplossing en dat geldt ook

voor Alpha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@masjahe,

Toen ik 8 uur geleden mijn vraag stelde had ik al een oplossing klaar, maar ik wilde wachten om die te plaatsen tot ik wist of die ook voor het blad '1-1000' nodig was. Uit je laatste bericht maak ik op dat dat niet het geval is. Daarom in de bijlage alsnog een oplossing, alleen voor het eerste blad. De formules blijven er in de gehele kolommen C en G uitzien zoals je die in C2 en G2 plaatste. Klik op de knop in C1.

 

PC-Helpf masjahe.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als de formules zijn geplaatst dan blijven die staan als je ze niet verwijdert.

In de bijlage bij dit bericht ook de formules voor kolom G.

De formules in blad '1-1000' in kolom AD boven de tabellen, kun je ook verwijderen, dat scheelt wat in opslagruimte.

Toets Ctrl-q om de getallen in de kolommen D, G, en H weer te geven.

 

 

PC-Helpf masjahe.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.