Ga naar inhoud

Installatie Windows 10 64-bit


Jinte

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen,

 

Ik heb een huidige versie van windows 10, de 32 bit versie. Maar daarstraks stuitte ik op het feit dat mijn laptop 64 bit aankan.

Dus nu is mijn plan de 64 bit versie installeren, aangezien ik dan bepaalde softwares wel kan runnen.

 

Dit zijn de specs van mijn pc: (extra RAM geheugen is onderweg, morgen zou normaal gezien nog 4 GB extra moeten aankomen)

(AFBEELDING 1)

 

Als ik via de Tool van Microsoft een ISO file aanmaak van een 64-bit versie van windows en deze dan uitvoer op mijn pc krijg ik volgende melding:

Deze app kan niet worden uitgevoerd op uw pc

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt

Schermafdruk 2017-03-07 16.13.13.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jente,

 

a. hier kan je zien of je systeem idd 64-bit aankan (puntje 4) : https://support.microsoft.com/nl-be/help/15056/windows-7-32-64-bit-faq

b. 

4 uren geleden, Jinte zei:

en deze dan uitvoer op mijn pc

Wat bedoel je ermee? Want om naar de 64 te gaan, moet je van nul terug beginnen : " Een upgrade van een 32 bits versie naar een 64 bits versie is enkel mogelijk met een "Schone" Windows installatie. Upgraden tussen verschillende architecturen is niet mogelijk. Als u de 32 bits versie van Windows van uw computer verwijderd, kunt u uw 64 bits versie installeren "

 

Hier staat het ook nog eens allemaal beschreven.

 

Zoals jij het schrijft, geeft het me de indruk dat je vanuit je huidige Windows wil gaan upgraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.