Ga naar inhoud

printen naar pdf door macro (inclusief selectie, al in de macro)


qaukle

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, qaukle zei:

ik ben verder nog niet echt bekend met forums dus neem het mij niet kwalijk als ik iets doe wat blijkbaar niet mag of zo,

Elke gebruiker wordt geacht de forumregels te hebben doorgenomen en daarmee ook akkoord te gaan.

Mocht je ze per vergissing niet gelezen hebben, zie: Klik en dan met name onder punt 2 het derde item van onder.

 

Quote

...als ik bij een van bij de een oplossing geboden krijg laat ik dat natuurlijk ook weten

Dan ben je te laat; als je elders je vraag ook hebt gesteld moet je dat meteen laten weten. Maar zoals hierboven al geschreven: vaak moet je dan niet veel reacties meer verwachten omdat dat over het algemeen niet op prijs wordt gesteld.

Quote

...volgende keer graag eerst vragen aan iemand waarom hij iets doet en niet direct gaan gokken. is een beetje raar.

Ik heb niet gegokt en het is ook niet raar, ik heb gewoon wat vastgesteld en je daar op gewezen. Maar we moeten er ook geen werelddrama van maken, Iedereen maakt wel eens een fout, misschien heb je gewoon even niet goed nagedacht. Zand erover zou ik zeggen, volgende keer beter.

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.