Ga naar inhoud

java runtime geeft foutmelding bij minecraft


mamapeet69

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

4 minuten geleden, mamapeet69 zei:

niets want ik weet niet hoe dat moet :lol:

ah zo! :)

Dit kan u vinden in diezelfde handleiding.

Daar doet u het zelfde alsof u vanaf een CD zou opstarten maar ipv daar CD- ROM Drive vanboven te zetten, zet u Removable drives vanboven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, mamapeet69 zei:

ok.... maar moet ik het opstarten daarna weer terug zetten of doet hij dat zelf?

Dat weet ik niet zeker.

Kijk erna gewoon even of dat hij dat zelf al heeft gedaan, indien niet, zet u dat weer terug :)

mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kweezie wabbit zei:

@jonasthegamer

Volgens het speccy logje is Windows Defender de anti-virus.

 

@mamapeet69

De harde schijf blijkt toch OK te zijn.

 

We gaan ook het geheugen eens grondig testen met Memtest86+

Alle informatie hierover vind je in deze handleiding.

 

ik vind dat speccy, hd tune en de memtest wel erg interessant. vinden jullie het goed als ik dit ook op mijn laptop laat lopen en aan jullie toon? want mijn laptop loopt nl hier en daar wel eens vast. speccy en hd tune laat op de mijne nl wel wat zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, mamapeet69 zei:

ik vind dat speccy, hd tune en de memtest wel erg interessant. vinden jullie het goed als ik dit ook op mijn laptop laat lopen en aan jullie toon? want mijn laptop loopt nl hier en daar wel eens vast. speccy en hd tune laat op de mijne nl wel wat zien

Dat is geen probleem maar open voor die laptop dan wel een nieuw topic zodat alles overzichtelijk blijft en vergissingen vermeden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.