Ga naar inhoud

"Nieuwe", liefst goedkope, grafische kaart.


Broerke

Aanbevolen berichten

Beste,

De grafische kaart in mijn computer heeft het begeven. Toen ik mijn computer kocht in 2007 zat er een Asus EN8600GTS silent in. Deze heeft een goede vijf jaar mee gegaan. Die heb ik dan vervangen door een Asus Geforce GT630. Deze heeft het nu begeven. Nu moet ik op zoek naar een compatibele grafische kaart voor mijn Asus P5K moederbord. Alleen, ik ben aan het verbouwen en ik heb weinig tijd. Op zich wens ik weinig geld te spenderen, deze computer is reeds bijna 10 jaar oud. Langs de andere kant wens ik er wel een scherm op aan sluiten via HDMI met een 4K resolutie. Het geluid zou ook mee gestuurd moeten worden via deze hdmi kabel. Op zich is het simpelweg tijd om een nieuwe computer samen te stellen, maar ik zou eerst willen minder stof in huis hebben. Er terug een beetje "doen" aan zien, weet u wel?! Ik sta open voor suggestie en linken naar een andere grafische kaart. Ik game niet, maar ik gebruik wel video en andere grafische software. Hartelijk dank voor elke suggestie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.