Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey iedereen

 

Sinds kort heb ik problemen met de gpu van mijn laptop (Acer aspire E15 E5-572G-3617). Het gaat over de Nvidia geforce 840M. bij het spelen van alle games krijg ik strapen/kleuren/... noem maar op allemaal op het scherm. Dit blijkt om de kapotte gpu te gaan. Nu is de vraag hoeveel dit zou kosten om te laten repareren. Ik heb al reeds contact opgenomen met de fabrikant en verkoper maar heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ook het internet heeft nog geen antwoord kunnen bieden. De schade is waarschijnlijk veroorzaakt toen mijn kat op de laptop sprong toen ze schrok van de stofzuiger... :(  De laptop is nog in de garantiperiode. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn vraag  :) .

 

post-36262-0-63828600-1459774306_thumb.p

post-36262-0-47096900-1459774311_thumb.p

post-36262-0-33602800-1459774364_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Quintip,

 

welkom op PC-Helpforum.be. :)

 

Ik zou beginnen met de laptop terug te zetten naar zijn fabrieksinstellingen, hoe je dit uitvoert wordt normaliter uitvoerig beschreven in de handleiding ... maak zeker vooraf back-ups van al je persoonlijk materiaal.

 

Lost het terugzetten naar fabrieksinstellingen het probleem niet op, dan heb je drie mogelijkheden:

 

1. ofwel retourneer je de laptop aan de fabrikant

 

2. ofwel retourneer je de laptop aan de verkoper

 

3. ofwel ga je ten rade bij een PC-hersteller

 

Nu is de vraag hoeveel dit zou kosten om te laten repareren.

 

Die vraag stel je best vooraf aan de persoon waar je hem gaat laat herstellen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Quintip,

 

welkom op PC-Helpforum.be. :)

 

Ik zou beginnen met de laptop terug te zetten naar zijn fabrieksinstellingen, hoe je dit uitvoert wordt normaliter uitvoerig beschreven in de handleiding ... maak zeker vooraf back-ups van al je persoonlijk materiaal.

 

Lost het terugzetten naar fabrieksinstellingen het probleem niet op, dan heb je drie mogelijkheden:

 

1. ofwel retourneer je de laptop aan de fabrikant

 

2. ofwel retourneer je de laptop aan de verkoper

 

3. ofwel ga je ten rade bij een PC-hersteller

 

 

Die vraag stel je best vooraf aan de persoon waar je hem gaat laat herstellen.

 

Bedankt voor het antwoord! De grote vraag blijft natuurlijk valt dit onder gebruikersschade volgens hun? Want dan moet ik veel betalen (nieuw moederbord zei de PC-hersteller) zou het dan niet beter zijn een nieuwe laptop te kopen? Hopelijk niet  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.