Ga naar inhoud

Office 365 outlook mail annulatie meeting blijft binnenkomen?


dennisvps

Aanbevolen berichten

Wij werken met office 365 en dit op twee computers en 2 gsm's. Dit ging altijd zeer goed tot gisteren. Ik heb via mijn gsm een terugkerende gebeurtenis éénmalig geannuleerd. dit betreft een vergadering met twee. De update van de annulatie werd verzonden en de afspraak werd zichtbaar verwijdert bij de beide agenda's. Nu is het zo dat mijn partner telkens opnieuw de zogezegde annulatiemail ontvangt.

 

Weet iemand hoe je dit kan verhelpen aub? 

 

De hier geplaatste afbeelding is door mij (droske) verwijderd om privacy redenen.

 

aangepast door droske
Afbeelding verwijderd om privacy redenen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Er staan email adressen in de foto bij uw bericht! Opgepast!! Als er spambots langskomen heeft u een probleem!

hoeveel keer heeft u die ondertussen al ontvangen? Ik zou die gewoon laten doen, na een tijdje zal dat wel stoppen.

mvg,

Jonas

aangepast door jonasthegamer
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, dennisvps zei:

 De update van de annulatie werd verzonden en de afspraak werd zichtbaar verwijdert bij de beide agenda's. Nu is het zo dat mijn partner telkens opnieuw de zogezegde annulatiemail ontvangt.

 

 

Via welke agenda werken jullie? Agenda van outlook zelf of heb je er eentje geimporteerd in Outlook zoals Google agenda?

 

Controleer eens op jouw GSM of de mail nog in postvak UIT staat. Ga ook naar de webmail van de provider vanaf waar die e-mail verzonden werd en kijk of die daar nog aanwezig is. Verwijder die dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.