Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb gister avanond mijn Pc opgestard en wou foto's opzoeken op mijn Externe harde schijf (E-HDD). 

Ik heb een E-hdd van 3 TB en ik heb pas zo'n 1,5 TB gebruikt. maar nu ik die foto's wou opzoeken kon ik de mappen niet meer in. de mappen waar de foto's instonden zijn onbekende bestanden geworden.

Ik hoop dat iemand hier raad mee weet want al mijn foto's zijn nu weg. Het rare is dat sommige het wel nog gewoon doen en sommige niet.

( Alle onbekende bestanden waren mappen )

 

alvast bedankt.

 

In de bijlagen vind je een screenshot van de mappen ( bestanden ) het zijn 2 screens boven elkaar.

 

Gr Yori v. Kesteren 50 jr

Untitled-1.png

aangepast door Yori Van Kesteren
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@ Yori,

 

Wellicht is jouw vraag door de mazen van het net gekropen?

 

Ik heb jouw topic verplaatst naar forum onderdeel Hardware.

 

Op 13-6-2018 om 19:59, Yori Van Kesteren zei:

maar nu ik die foto's wou opzoeken kon ik de mappen niet meer in

Wat voor foutmelding krijg je?

 

Heb je per ongeluk de E-HDD externe harde schijf  ‘zo maar’  losgekoppeld, dus niet via de nette manier Hardware verwijderen?

Heb je de aansluit kabel nagekeken . . ., misschien een kink in de kabel?

Heeft de E-HDD externe harde schijf een eigen stroomvoorziening? Zit de adapter goed in?

Heb ja al geprobeerd om de E-HDD externe harde schijf aan een andere computer aan te sluiten (indien mogelijk)?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.