Ga naar inhoud

Windows 10 Upgrade installeren vanop externe HD


pmaris

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel Windows 7 op mijn Asus Laptop. Vorige week heb ik, net voor de deadline, Windows 10 upgrade gedownloaded, maar omdat ik die niet direct wou installeren (omdat ik nog een backup moest maken), heb ik gekozen voor de optie om de download te bewaren op een externe hard drive en de upgrade later uit te voeren.  Daarna werd me gevraagd een datum en uur in te geven waarop ik de upgrade zou uitvoeren.  Aanvankelijk was maandag 1 augustus de laatst mogelijke dag, dus nam ik die, maar toen ik de dag erna mijn laptop opstartte kwam er weer een scherm met de vraag wanneer ik de upgrade wou uitvoeren, en kon ik tot donderdag 4 augustus kiezen, wat ik gedaan heb.  Daarna is dat scherm niet meer gekomen.  Er stond ook de boodschap bij dat ik de upgrade op eender welk tijdstip zelf zou kunnen uitvoeren vanuit Windows Update. 

Ik zou nu die update willen doen, maar vanuit Windows Update lukt dat niet, daar is geen mogelijkheid toe.  Heeft iemand een idee hoe ik de upgrade in gang kan steken, gebruik makend van de gedownloade bestanden op mijn externe HD?
Alvast dank bij voorbaat voor nuttige tips!

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.