Ga naar inhoud

Zolid P50474 diascanner input


Martin46

Aanbevolen berichten

Ik heb in 2008 deze diascanner gekocht, en helaas is bij mijn verhuizing de power adapter zoekgeraakt. Nu heb ik wel wat adapters liggen maar ik weet niet welke input (Volt, Amp) dit apparat benodigt. Ik kan het niet in de papieren handleiding of op het apparat vinden. Ik hoop dat iemand mij aan deze info kan helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jonas

Hartelijk dank voor de snelle reactie; ik had die handleiding ook al eerder gevonden maar dat betreft een ander typenummer. Het apparaat dat ik heb heeft een veel onvollediger handleiding helaas. P50474 ... misschien heeft iemand deze nog in gebruik? Kunt U dan even op de adapter kijken ? Alvast bedankt!

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2017 om 18:56, jonasthegamer zei:

Je diascanner heeft een input van 5 volt.

 

Ik vermoed dat de meeste diascanner een input heeft van 5.0 V, hier verkoopt men diascanners van verschillende merken, ik heb willekeurig bij 5 diascanners geklikt en bij de Productgegevens wordt Voeding: DC 5.0 V vermeld.

 

Diascanner 01.

Diascanner 02.

Diascanner 03.

Diascanner 04.

Diascanner 05.

 

Als u tijd heeft, kunt u bij meerdere diascanners klikken en even kijken :D

U kunt ook allekabels (zie link in mijn vorig bericht) even bellen en vragen, gewoon even chatten.

 

Is het mogelijk om de diascanner te verbinden via een USB aansluiting? (ik ken de Zolid P50474 niet)

Zo JA, is een adapter wellicht niet nodig, de diascanner krijgt (voldoende) stroom van de computer.

Zelf heb ik een PrimeFilm 1800i (input is 12 V) en de mee geleverd USB-kabel is voldoende, ik gebruik de adapter nooit.

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.