Ga naar inhoud

WDBY8L0020BBK niet herkent


ruud

Aanbevolen berichten

:D:D:lol:  Heb natuurlijk zelf verder gezocht de resterende tijd en pffffffffffffffff gevonden, schijf was geformateerd in onbekend format, via minitool partition wizard heb ik toegang gekregen en heb ik ze in NFTS geformateerd en nu is de schijf herkend en draaiende op de pc.

 

Natuurlijk heb ik nu niet mijn foto's maar een drive van 2TB is toch meegenomen, weet niet hoe mijn vriend dit geforceerd heeft, nu ja moet hij nog maar eentje regelen met de foto's dan.

 

Wou jullie de oplossing zeker niet onthouden en jullie allemaal bedanken voor de hulp, Clarkie jij deed uiteindelijk het belletje wat rinkelen met schijfbeheer, plots dacht ik aan partitie formateren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, misschien te vroeg victorie geroepen ook, toen ik daarnet in de verkenner ging was de letter weer weg, via minitool heb ik ze terug gezet en ben nu bestanden aan het opladen, hopelijk blijft ze herkent daarna.

 

Bestanden kwijt idd, doch formaat was onbruikbaar en zoals je zelf zei twijfel ik er nu aan of er iets opstond.

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan altijd de harde schijf even testen als je meer zekerheid wil hebben.... 

 

Download CrystalDiskInfo naar het bureaublad (het downloaden begint automatisch een vijftal seconden nadat je op de link hebt geklikt !! ).

·         Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.

·         Kies Nederlands en klik vervolgens op OK, nu wordt het programma uitgepakt in een nieuwe map op je bureaublad.

·         Plaats nu een vinkje bij de optie CrystalDiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.

·         Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies voor Als administrator uitvoeren.

·         Wanneer het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.

·         Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.

·         Wat is het resultaat van deze test? ... maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

 


 

Test je harde schijf ook eens met HD Tune:

Download 
HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start (je dient GEEN vinkje te plaatsen bij Quick scan).

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Maak er met het 
knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.