Ga naar inhoud

schermresolutie aanpassen...probleempje


clovis

Aanbevolen berichten

Hoikes,

 

een vriendin heeft eens haar laptop bovengehaald,die al een tijdje op non-actief stond..doordat ze meer op haar ipad bezig was om te internetten.

ik ben bezig haar laptop ( die ze afgekocht heeft van haar grootmoeder) in orde te stellen.

was een trage laptop..maar al duidelijk was het daar een nogal malware aanwezig was...traag omdat er nooit eens opgeruimd is geweest...nooit gedefragmenteerd enzovoort.

ik zou graag de schermresolutie aanpassen doordat de pictogrammen nogal groot zijn en tevens als ik firefox aansteek merk ik dat de bladzijde ( en teksten) wat te groot zijn.

ik probeer te schermresolutie naar hoger aan te passen ( naar voorbeeld 1280-1240)..maar die zijn zelfs niet aanwezig !!! het staat op aanbevolen..maar die kan ik niet veranderen..zelfs dat op het "aanbevolen" resolutie" het nog steeds te groot lijkt. ik denk zelfs dat de drivers upgedate moet worden..het zijn AMD drivers. origineel was het een windows 7...maar nu staat er windows 10 erop.

het merk is : acer aspire 7250

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap 1:
Download de 5617643c1de01-37f9009069b39249-16x16.pngAMD Clean Uninstall Utility naar bijvoorbeeld het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op amdcleanuputility.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vervolgens verschijnt er een venster me de mededeling dat alle drivers en componenten verwijderd zullen worden, klik hier op OK.
  • Het programma zal nu geminimaliseerd worden naar de taakbalk (systemtray).
  • Tijdens dit verwijderingsproces kan het scherm even flikkeren, dat is echter normaal.
  • Als dit proces gereed is verschijnt het volgende scherm.


56176528a7e93-AMD-uninstall-tool-1.png

 

  • Klik hier op de knop View report, sla het kladblokbestand op bijvoorbeeld het bureaublad op als AMD-rapport.txt.
  • Klik vervolgens op Finish om dit venster te sluiten.
  • Nu verschijnt het scherm met de mededeling dat het systeem opnieuw opgestart moet worden, klik hier op Yes.
  • Voeg na de herstart het rapport (AMD-rapport.txt) als bijlage toe aan het volgende bericht.

 


Stap 2:
Surf naar 5617643c1de01-37f9009069b39249-16x16.pngAMD toe en klik en op Automatically Detect and Install Your Driver

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.