Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben hier voor het eerst en ik hoop dat iemand me kan helpen. Met Excel heb ik een bestand met een tabblad 'Melding' waarin gebruikers een melding kunnen maken. Vervolgens wil ik graag dat met een macro de melding wordt gekopieerd en de waarden worden geplakt in een tabel op tabblad 'Logboek'. Echter, dat tabblad is verborgen en de werkmap is beveiligd met een wachtwoord. Toch mogen gebruikers het tabblad 'Logboek' niet inzien en moet dus verborgen blijven. Verder moet met dezelfde knop om de macro te activeren in de tabel een rij erboven worden ingevoegd om de tabel klaar te maken voor de volgende melding. Of wil ik nu iets wat gewoonweg niet mogelijk is?

Melding&Logboek.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Albertalbertaalbert, dit topic is een dubbelpost van dit topic op PC Helpforum.nl

Lees ook eventjes de forumregels na als je wil.

Om het voor iedereen overzichtelijk te houden en geen dubbel werk te doen, wordt dit topic afgesloten. Mocht men bij de collega's geen oplossing vinden voor je probleem, mag je steeds aan één van de moderatoren vragen om dit topic te heropenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.