Ga naar inhoud

WD Unlocker geeft error melding bij nieuwe pc


Sharp

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht, en wil de back-up die ik op een WD schijf (externe harde schijf 500 gb) heb gemaakt plaatsen op deze nieuwe pc. De back-up is eerder gemaakt op een Mac Book 2012, en nu probeer ik de bestanden over te zetten naar een ASUS R541U serie. De WD schijf (waarop staat: USB 3.0 is compatible with USB 2.0) wordt wel herkend in deze pc, als CD-station. Na het invullen van het wachtwoord voor de schijf krijg ik de volgende melding:

"Runtime Error!
Program: D:\unlock.exe
This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application/s support team for more information".

Ik heb al geprobeerd om een WDAccess applicatie te installeren, maar dit werkt niet. Ook heb ik geprobeerd om de schijf in een andere usb poort aan te sluiten, dit geeft ook geen resultaat. Hebben jullie een idee hoe ik deze externe schijf toch leesbaar kan maken voor de ASUS?

Thanks in advance!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.