Ga naar inhoud

office 2013


advbru

Aanbevolen berichten

Heb jij de creators update al binnengehaald, want je zit (vergelijk met mijn gegevens links) nog met een oudere versie van Windows?Plaatje.jpg.b2bfdda1eca0344244ab423fd886db58.jpg

 

Ik denk dat het best is, dat jij je windows  laat vernieuwen door de laatste versie over je huidige te laten zetten (met behoud van instellingen)

en daarvoor heb je een usb stick van min 6 Gig nodig.

Heb je die?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Passer zei:

heb je een goede beveiliging (virusscanner en zo)

 achteraf dacht ik nog : zijn virusscanner is goed en bijgehouden - dus dàt had ik niet moeten vragen :blush: - alleen kan er nog malware in het spel zijn.

 

Het is misschien niet slecht van in het forumonderdeel je systeem toch eens te laten nakijken op malware en een Farbarlogje te laten ontleden. We verliezen er niets mee en weten daarmee of het wel of niet aan malware ligt/lag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, vermist jij je office terug hersteld hebt, vermits je geen malware meer op je syteem hebt en gezien (zie mijn laatste plaatje) jij blijkbaar je laatste updates niet binnen hebt, begin ik te denken in de richting van je windows-zelf.

 

en dus zou ik nu je windows wat willen proberen bij te werken - goed?

 

edit: vooraf kan je het volgende al doen: in je powershell (admin) intypen   sfc /scannow  en enter dan.

 

Je systeem gaat gecontroleerd worden: of je windowsbestanden nog wel goed (= niet brak) zijn dus.

 

Op het einde krijg je één van deze drie mogelijkheden:

> er zijn geen fouten gevonden

> er zijn fouten gevonden en ze werden hersteld

> er zijn fouten gevonden maar ze konden niet hersteld worden

 

Vertel even welke van deze meldingen je krijgt  (moest het de tweede zijn: controleer dan eens of je die foutmelding van Office nog krijgt

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Scan uitgevoerd - er werden geen fouten gevonden.

Maar de foutmelding van Office is ook weg.

Probleem lijkt dus opgelost (? tijdelijk). Enig idee wat de oorzaak zou kunnen geweest zijn?

In ieder geval heel erg bedankt voor de bijstand.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wat de oorzaak was - 'k denk in de richting van een brak bestand van windows, moest nu de melding geweest zijn: fouten hersteld, dan was het duidelijk.

 

Hoe dan ook: 'k hoop dat 'hij het volhoudt'  EN, 'k zou je toch eens aanraden van je windows eens naar updates te laten zoeken...

 

Moest hij het morgen opgeven, vertel het dan maar hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.