Ga naar inhoud

backup Samsung Galaxy Tab 4


Aanbevolen berichten

Hallo. De tablet van mijn zoontje heeft een batterijprobleem. Ik belde naar de winkel en ze raadden mij aan een back-up te maken en hem daarna te brengen. Maar bij Algemeen/Back-up maken en terugzetten staat er een vinkje bij Back-up en herstel en ook bij Automatisch herstellen, maar als ik kijk naar de account zie ik bij Back-ups in Google Drive enkel 1 back-up van 6 kb van in april. En overall staat er bij Google drive 0 bytes van 15 mb gebruikt. Je kan ook niet zien wat er geback-upt is.

Hoe kan ik dus zorgen voor een betrouwbare back-up van foto's en filmpjes en spelletjes? Ik weet er niet zo veel over.

Dank bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit je tablet via een USB kabel aan op je computer.

Eenmaal de tablet herkend open je de verkenner.

 

In de verkenner klik je in het linker deelvenster op je tablet zodat de inhoud zichtbaar wordt, bij mij is dat tablet en Card.

Klik telkens weer in het linker deelvenster op tablet en eventueel Card indien aanwezig. In het rechter deelvenster zie je de inhoud verschijnen.

Je zal zien dat er mappen in staan met de naam video, pictures, documents, enz...

Open de mappen en kopieer al dat gene dat je wil bewaren in een map op je computer.

 

2017-06-28_08h51_28.png.8659645b3b08e146bc14765110f84d80.png

 

2017-06-28_08h52_31.thumb.png.9f37c66c583e3596a3d6b032dd06d53a.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb uiteindelijk gevonden hoe de back-up te maken. Bij accounts stond "synchronisatie uitgeschakeld" maar nergens waar je die moest aanschakelen. Uiteindelijk bleek dat je op elk item moest klikken om te synchroniseren. Weet niet wat die aangevinkte "back-up maken en terugzetten" dan wel wil zeggen. Toch bedankt voor de reactie! Via uw manier lukte het maar niet en achteraf, toen ik alles sloot, zag ik een pop-up: functie is niet geïnstalleerd. Maar ondertussen had ik al kunnen synchroniseren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.