Ga naar inhoud

Kan geen enkel antivirusprogramma installeren


Aanbevolen berichten

Een goeieavond,

 

Ik zit momenteel echt met de handen in het haar.

Een drietal dagen geleden kreeg ik in de gaten dat mijn Sophos antivirus programma het niet meer deed.

Ik heb deze proberen te desinstalleren en uiteindelijk is me dat gelukt.

Bij het opnieuw willen installeren loopt het echter telkens fout. 

Ik heb geen toegang tot de mappen, nochtans ben ik administrator. 

Ik heb ook al spyhunter, adwcleaner en ccleaner laten lopen en deze hebben er toch al wat afgehaald.

 

Ik heb ook getracht avg te installeren en online te scannen met esetonlinescanner maar beiden werken niet. Ook Mbam kan ik niet laten draaien.

Ik vrees dat er ergens nog iets op de pc staat waardoor er mappen geblokkeerd worden en er geen antivirus en/of antimalware kan geïnstalleerd worden.

Ook de windows firewall en windows defender krijg ik niet aan de praat.

Ik heb windows 10.

 

Ik hoop dat er mij iemand kan helpen.

In bijlage zitten de twee logs van Farbar.

 

Mvg,

Steven

 

Addition.txt

FRST.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

In Windows 10 staat systeemherstel uit zet die eerst aan Handleiding

 

Verwijder SpyHunter:

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en Download 57e7f9623131d-SpyHunterCleaner-reboot_1.SpyHunterCleaner naar je bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op SpyHunterCleaner.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Het volgende scherm opent.

    57e7bdc604bf5-cleaner.png
  • Druk op een toets om door te gaan.
  • SpyHunterCleaner gaat nu SpyHunter verwijderen.
  • Als de tool klaar is wordt je pc herstart.

 

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dan gaan we de goede kant op:

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.


Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    emptyfolderscheck;delete
    resetWMI;
    standardsearch;
    filesrcm;
    services-list;
    autoclean;
    startupall;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.