Ga naar inhoud

Geen enkele website wordt ingeladen (bis)


Aanbevolen berichten

Als ik via de LAN kabel werk, werkt alles wel prima.
Als ik kijk ondertussen gevonden hoe ik mijn netwerkadapter kan herinstalleren.
Alleen, nu vind ik bij netwerkadapters heel wat verschillende namen.
Intel... , Realtek... , en een 8-tal WAN miniport...
Hoe weet ik welke de juiste is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@driesten

Ik heb voor jouw vraag een apart topic aangemaakt.

Zo blijft het overzichtelijk en vermijden we vergissingen.

 

Aan de helpers.

Dit topic werd afgesplitst van

 

5 minuten geleden, driesten zei:

Alleen, nu vind ik bij netwerkadapters heel wat verschillende namen.
Intel... , Realtek... , en een 8-tal WAN miniport...
Hoe weet ik welke de juiste is?

Die wan miniports mag je verwijderen.

Die worden door windows terug aangemaakt indien nodig.

En het kan zijn dat met het verwijderen de problemen opgelost zijn.

 

Als het probleem blijft, doe dan het volgende.

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb ik dit opgelost: Rechtsklikken op Windows knop --> Apparaatbeheer --> Netwerkadapters --> Realtek ... --> Stuurprogramma --> Stuurprogramma bijwerken.

Windows is zelf op zoek gegaan naar een geschikt stuurprogramma en heeft dit geïnstalleerd.

Voor alle zekerheid heb ik de computer daarna opnieuw opgestart en alles werkte weer zoals voorheen.

Hopelijk is dit voor jou ook het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle hulp.
Het probleem heeft zich opgelost door het "stuurprogramma bij te werken" terwijl de pc aangesloten was op de LAN kabel.
Heb het zo moeten doen, want met Wifi kon het probleem niet worden opgelost terwijl ik maximaal draadloos netwerk had.

 

Deze topic mag voor mij worden afgesloten. Nogmaals dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.