Ga naar inhoud

Synaptics en Opera zijn met een download in mijn pc geslopen. 


Gast

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Brenda zei:

Weet het al......

 

Onbekend apparaat hé.

Het gemakkelijkste is er met de rechter muisknop op klikken en dan kiezen voor Stuurprogramma bijwerken.

Kies er daarna voor om het stuurprogramma bij te werken aan de hand van een bestand op je computer.

Wijs dan in de verkenner de map aan die tot stand is gekomen nadat je het eerder gedownloade bestand hebt uitgepakt. Let er op dat er een vinkje staat bij "En alle onderliggende mappen" (of iets in die aard).

 

Volg de procedure goed op zodat je ons kunt vertellen hoe het verlopen is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden op PC Helpforum:
Na een upgrade van W 8.1 naar W 10 staat een 'Onbekend apparaat' in Apparaatbeheer:
ACPI\VEN_PTK&DEV_0001
ACPI\PTK 0001\2&DABA3FF&0
Is dit voldoende voor iemand om uit te vissen om welk apparaat het gaat ?

Geplaatst: 8 oktober 2015 
Heel erg bedankt, Falstring, om tenminste te proberen mij te helpen.
https://www.pc-helpforum.be/topic/60390-onbekend-apparaat/
Misschien de oplossing voor mijn pc. Ga morgen nog eens de Windows 10 downloaden...

audio in en uitvoer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik help je ook zodra ik tijd heb...;) Ik werk hier gratis en voor niks maar ik heb ook nog wel eens wat anders te doen.

 

Op 26/7/2017 om 22:51, Brenda zei:

Naar welke map? 

bestandWB64A.png

 

Als je die map op Windows (C:) hebt staan dan moet je er bij het bijwerken van het onbekend apparaat ook naar die map verwijzen en niet naar uw Documenten want daar zit die map dus niet.

 

9 uren geleden, Brenda zei:
Geplaatst: 8 oktober 2015 
Heel erg bedankt, Falstring, om tenminste te proberen mij te helpen.
https://www.pc-helpforum.be/topic/60390-onbekend-apparaat/
Misschien de oplossing voor mijn pc. Ga morgen nog eens de Windows 10 downloaden...

Dat heb je eerder toch ook al gedaan volgens dat ik heb kunnen lezen. Waarom dan nog eens herhalen?

In plaats van een clean installatie uit te voeren had je eerder beter gebruik gemaakt van HP fabrieksherstel. Bij zulke bewerking zijn ALLE drivers geïnstalleerd en heb je het probleem dat je nu hebt niet. Dat zijn nu echter vijgen na Pasen want zo ik kan zien heb je de RECOVERY (D:) partitie bij de clean installatie van Windows 10 verwijderd. En het is die partitie die je nodig hebt om fabrieksherstel uit te voeren. Dat kan echter ook met herstelschijven, maar die heb je waarschijnlijk nooit gemaakt en ze alsnog bij HP kopen kost dus geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan er niet nog meer tijd en energie in deze computer steken. Het is genoeg geweest.
Als ik deze computer naar de fabriek terugstuur dan is een herstelschijf niet nodig.
Geen getop meer, het is goed geweest.
 Jij bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt.
Met vriendelijke groet,
Brenda
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.