Ga naar inhoud

Heb ik een probleem met mijn HD?


Timmekke

Aanbevolen berichten

Of defragmenteren via verkenner lukt, weet ik niet. Windows zegt alleszins dat het niet nodig is.

Het is AVG PC TuneUP dat zegt dat ik moet defragmenteren en ik heb dat programma speciaal gekocht om mijn pc sneller te laten lopen dus ik zou graag hebben dat het werkt.

 

Windows update opschonen is intussen gelukt. Ik zie geen oude updates meer staan en het balkje blijft ook niet meer hangen.

 

Heb windows update minitool geïnstalleerd en er worden enkel oude updates weergegeven: 2015, 2016 en begin 2017.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik niet zo voor tune-up programma's die je systeem zouden versnellen. AVG TuneUP ken ik alleen van naam.

 

Als windows-zelf zegt dat het niet nodig is, ga je er ook niet veel mee kunnen winnen.

Wat je zou kunnen proberen: je AVG TuneUp uninstallen, de zaak met Ccleaner laten opkuisen en daarna je AVG terug installeren. Verliezen doe je er niet mee en het kan altijd dat een of ander bestand wat brak is geraakt.

 

Kan je van die 'oude' updates eens een plaatje plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook al zoiets in gedachten. Heb me net uitgelogd op AVG PC TuneUP en terug ingelogd en ineens zegt ie dat het niet meer nodig is te defragmenteren. Net zoals Windows dus. Maar dan zegt ie wel dat ik mijn harde schijf moet controleren op fouten omdat het al meer dan 3 maand geleden is en dat heb ik dan ook gedaan maar heb net mijn pc bruusk moeten afsluiten omdat c: op 14% bleef steken. Heb méér dan een uur gewacht.

 

 

minitool print.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt 'uitgelogd en terug ingelogd" - bedoel je inderdaad in- en uitloggen of bedoelde jij de- en terug installeren?  (want dit laatste zou ik in jouw geval toch doen)

 

Wat de updates betreft : dit gaat over drivers, vooral van je processor (Intel). 'k zou je aanraden van ze een voor een te installeren, te beginnen met de oudste. Ik weet niet hoe Minitool tewerk gaat: moest ik zeker weten dat hij steeds met de oudste begint, zou ik zeggen: vink alles aan en installeer ze in één keer - maar dat weet ik niet zeker. vandaar dat ik het één voor één zou doen. Moest je natuurlijk een recente kloon/backup van je systeemschijf liggen hebben, kan je het gewoon in één keer proberen natuurlijk.

Windows updates heb je dus gewoon binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.