Ga naar inhoud

Naast ssd een harde schijf installeren


joristi

Aanbevolen berichten

Bij de aankoop was een harde schijf 1TB actief (windows7) in mijn pc. Bij de start van windows10 werd de pc geüpgraded, 32bit. Nu is een ssd schijf actief in 64bit. Maar ik krijg mijn oorspronkelijke harde schijf niet actief naast de ssd. Kunnen jullie helpen? Met dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Joristi,

 

Is de harde schijf zichtbaar in schijfbeheer?

Om dit te controleren, klik je met de rechtermuisknop op de startknop en selecteer dan Schijfbeheer.

 

 

 

Indien ja, kan je dan een screenshot nemen van het scherm en deze in het topic posten?

 

Indien niet: is de harde schijf correct verbonden met het moederbord? Zowel de sata-kabel als de voedingskabel moeten aangesloten zijn.

 

 

schijfbeheer.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blijkt niet te lukken. Maar dit heb ik gevonden: 

DETAILS VAN STUURPROGRAMMABESTAND.

   C:\WINDOWS\system32\drivers\disk.sys

    C:\WINDOWS\system32\drivers\EhStorClass.sys

    C:\WINDOWS\system32\drivers\partmgr.sys

 

Het feit dat er steeds naar system32 wordt verwezen en niet naar system64 zou wel de reden kunnen zijn, """mijn gedacht"""

Ik wil nog steeds een copy proberen maken, maar hoe krijg ik dat gedaan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fietske te klein?...inderdaad, het is opgelost geraakt.

Ik slaagde er niet in om een copy te maken van het gevraagde document en op de vraag aan mijn buur hoe het moest, vroeg hij waarom, en hij heeft daarop de nodige tussenkomst gedaan en met succes. Nu weet ik ook hoe ik een copy kan maken. Nogmaals mijn dank voor het mee denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.