Ga naar inhoud

packard bell wachtwoord vergeten, kan nietmeer aanmelden


natje

Aanbevolen berichten

De eerste vraag die wij ons daarbij moeten stellen is of deze PC al eerder uw eigendom was, of u deze aangekocht of gekregen hebt. Want uiteraard is er een reden waarom er een wachtwoord op een PC wordt geplaatst ... en willen wij ook graag de exacte reden kennen waarom u dit wachtwoord nu wil te weten komen ?

 

Dit in verband met één van onze forumregels: "Het achterhalen van wachtwoorden, IP-adressen en licentiecodes op eigen systemen is toegestaan, wanneer de gebruiker duidelijk geen intentie op computervredebreuk heeft."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd dat is ook de meest logische vraag die u stelt, dus zal ik het u beter uitleggen. ik heb dit toestel 2de hands gekocht zonder wachtwoord ingesteld!!

Maar ik had mijn pc uitgeleend aan mijn zoon, toen ik op vacantie ging en deze zijn vriendin heeft er toen een wachtwoord ingezet met als geheugen steuntje Harley, maar ze zijn nu geen stel meer, en zij wil hem dus ook niet dat wachtwoord geven, en uiteraard zou ik kunnen formateren en terug een nieuwe xp versie erop zetten, maar het probleem is dat er vele afbeeldingen instaan die ik niet kwijt wil!!

dus vraag ik aan u of er geen methode is om dat wachtwoord eruit te halen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer onderstaande uit te voeren:

 

Download Ophcrack LiveCD voor Windows XP via deze link.

 

Brand de gedownloade ISO op een CD.

Klik met de rechtermuisknop op het ophcrack.iso bestand, in het uitklapmenu selecteer Schijfkopiebestand branden.

 

Als het branden van de CD voltooid is, bent u klaar om Ophcrack te gebruiken.

 

  • Start de PC opnieuw op, druk op F11 (kan ook andere F-toets zijn, afhankelijk van het merk van uw PC) en selecteer vervolgens het CD-rom station om via de CD op te starten.
  • Als alles goed is verschijnt er een scherm waarin u een aantal opties kunt selecteren.
  • De standaardoptie die reeds geselecteerd is namelijk: Ophcrack Graphic Mode is prima.
  • Druk vervolgens op Enter.
  • Afhankelijk van het wachtwoord kan het even duren, maar de kans is groot dat na een paar minuten het wachtwoord dat ingesteld was door  ex-vriendin-van op het scherm verschijnt.
  • Schrijf het wachtwoord ergens op een kladje, verwijder de CD uit het station en herstart de computer.

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.