Ga naar inhoud

sasin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja natuurlijk.

 

Maar goed: je wil je derde partitie de E geven.

 

a. is die letter nu vrijgekomen (als je die externe uitgeplugd laat) > zo ja: dan kan je ze E gaan noemen

b. (met uitgeplugde externe:) zo neen: de externe terug inpluggen en zoals Droske hierboven zei: De letter E vrijmaken door die externe een andere letter toe te kennen - makkelijkst voor de toekomst: kies een letter àchteraan het alfabet) en als de E vrijgekomen is kan je verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het toekennen van schijfletters aan externe harde schijven begin je inderdaad best achteraan in het alfabet. Zo zal die schijfletter altijd hetzelfde zijn ongeacht de volgorde waarmee je USB_mediums aansluit. Eigenlijk is dit een must wanneer je back-up taken instelt met je externe HDD als doelschijf. Zo zul je er daarbij nooit mee geconfronteerd worden dat een back-up taak niet kan uitgevoerd worden omdat de doelschijf niet gevonden wordt omwille van een gewijzigde schijfletter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent adviezen gaan mixen.

Je vroeg eerst om hoe je de partitie "Muziek" de letter E zou kunnen geven en de andere schijven beletteren in een logische volgorde.

Ik heb je uitgelegd hoe je dat moest doen. Daar ben je dan mee aan de slag gegaan maar hebt niet precies gedaan wat ik gezegd had.

Zo had schijf 1 aanvankelijk de letter F. Volgens mijn instructies zou die de letter G moeten gekregen hebben maar die heeft nu de letter H. Ook de andere schijven hebben niet de letters die ik voorgesteld heb.

Nadien ben je dan toch die Muziek-partitie terug gaan verwijderen waardoor de letter E terug vrij kwam. Daarna ben je WEER gaan sleutelen aan de schijfletters...

 

Op 18-8-2017 om 18:55, sasin zei:

k heb een externe harde schijf voor de Backups, die F: als letter heeft. Kennelijk heet die USB-ingang "Schijf 5". Kan dat?

Uiteraard kan dat. Of is die niet via USB verbonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.