Ga naar inhoud

.jpg bestanden teruggehaad via recuva


DedyP

Aanbevolen berichten

DedyP,

 

'k denk dat ik je moet ontmoedigen, maar wellicht zijn de bestanden beschadigd. Revuca haalt dan wel gedeeltes van bestanden op, maar te weinig om nog 'toonbaar' te zijn.

Misschien heeft iemand anders betere ideeën, maar ik vrees ervoor.

 

Enkele vragen/bedenkingen:

> doe NIETS met de betreffende schijf/partitie tot je het proberen-te-recuperen opgeeft. ELKE schrijfactiviteit  op die schijf/partitie kan gewiste bestanden gaan overschrijven en dan wordt het telkens veel moeilijker (en als ze op je C staan, wordt het nog veel moeilijker want die moet je wel gebruiken...)

> hoe heb je die foto's verwijderd? waardoor gebeurde het? - en hoe lang is het geleden?

> Te laat de put gevuld als het kalf verdronken is, maar een tip voor 'volgende keer': bewaar je eigen belangrijke bestanden STEEDS op minimum twee verschillende 'dragers' : op twee verschillende schijven, op een schijf + cd, dvd, stick, externe schijf of in de cloud.  (en beter nog: op drie plaatsen) - anders zit je weer in de penarie (want ik veronderstel dat je geen copies of backups van die foto's hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.