Ga naar inhoud

Vreemde taal in Outlook


bernard

Aanbevolen berichten

Je hebt je vraag in het verkeerde forumonderdeel geplaatst. Een moderator zal hem wel voor jou verplaatsen naar het juiste onderdeel: Microsoft Office > Outlook.

 

Je bent echt niet de eerste met dit probleem. Jij gebruikt Outlook 2007 en dat programma is nu deels in het Zweeds. Dat komt door een foute update van Microsoft voor Outlook 2007: KB4011086.

Lees er hier meer over:

Daar zie je ook mogelijke oplossingen.

In plaats van zelf daarmee aan de slag te gaan kun je ook wachten op een nieuwe update van Microsoft voor Outlook 2007, die deze fout zal herstellen. Het team van Microsoft weet intussen  van deze fout. Er is echter nog geen datum bekend waarop er een nieuwe update voor Outlook 2007 zal komen.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho ho, Bernard, nu ga je te snel. Ik schreef: " Er is echter nog geen datum bekend waarop er een nieuwe update voor Outlook 2007 zal komen."

Maar komt er wel zo'n update? Laten we het hopen... Dat moet dan namelijk wel gebeuren vóór 10 oktober 2017.

De uitgebreide ondersteuning voor Office 2007 loopt namelijk af op 10 oktober aanstaande. Daarna zullen er nog steeds gaten in de beveiliging van Office 2007 worden gevonden, maar die gaten zullen niet meer gedicht worden door updates.

Wanneer je er geen bezwaar tegen hebt om wat risico's te lopen, dan blijf je gewoon Office 2007 gebruiken, want de programma's zullen blijven werken. Alleen zullen ze na die datum niet meer voorzien worden van beveiligingsupdates.

Houd je niet van risico's, dan wordt het hoog tijd om te gaan denken aan een modernere versie van Microsoft Office.

Of je gaat over naar een gratis Office suite (bijvoorbeeld Libre Office) en je kiest in plaats van Outlook een gratis e-mailprogramma (bijvoorbeeld Thunderbird).

Aan jou de keus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry , dat ik dit niet goed had begrepen .

 

Is het een optie om , om Outlook maar zachtjes aan te vergeten , en over te stappen naar ; G Mail

Ik werkte in de vakanties altijd al met G Mail , en dat vond ik eigenlijk best wel lekker om mee te werken .

Ook met foto,s verzenden ,lekker makkelijk .

 

Als jullie het me eens zijn , hoe kan ik mijn mail adres bij jullie wijzigen ?

Want ik kreeg de mailtjes van pc help ook op outlook binnen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker mogelijk om over te stappen op Gmail.

 

Zo wijzig je het e-mailadres voor je account bij PC Help:

 

Als je bent ingelogd op het PCH forum, dan zie je helemaal rechts bovenaan op de pagina jouw naam staan.

Klik op je naam en dan op Accountinstellingen:

 

59babb82f3c81-Accountinstellingen_-_PC_H

 

In het venster dat dan geopend wordt, klik je in de linker kolom op E-mail.

Je leest dan wat je moet doen om je e-mailadres voor PCH te wijzigen:

Onder Nieuw e-mailadres vul jij dan je Gmail adres in.

Onder Huidig wachtwoord vul jij je wachtwoord voor deze website in.

Daarna klik je onderaan op Opslaan.

Je zult dan even later een activeringsmail ontvangen op je Gmail adres.

In die mail klik je op "Bevestig dit adres" om je account te heractiveren.

Dat is alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bernard,

 

Even een vraagje voordat dit topic wordt afgesloten.

 

U heeft een probleem met MS Office Outlook e-mailprogramma.

Porrelaar adviseert onderstaande:

4 uren geleden, porrelaar zei:

Of je gaat over naar een gratis Office suite (bijvoorbeeld Libre Office) en je kiest in plaats van Outlook een gratis e-mailprogramma (bijvoorbeeld Thunderbird).

 

En toen heeft u over gmail. Prima webmaildienst.

Maar dat wil niet zeggen dat u uw bestaande e-mailadres(sen) moet laten vervallen.

Die bestaande e-mailadres(sen) als dat een @outlook dot com of een @ hotmail dot com is, kunt u blijven kunnen gebruiken, ook via de webmaildienst.

 

Of mis ik iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je zorgvuldigheid , ik vind dit top .

 

Wat ik gedaan heb is het volgende ,

Ik heb al mijn kennissen en bekenden een gezamenlijke mail gestuurd met  de mededeling dat wij van outlook naar gmail overgestapt zijn .

Met de nieuwe adressen er uiteraard bij vermeld .

Ik zal best nog mailtjes op outlook blijven ontvangen , maar dat corrigeer ik dan wel weer .

Volgens mij heb ik het best netjes geregeld zo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.