Ga naar inhoud

na klikken apps en onderdelen: PC terug vorig beeldscherm


snowi

Aanbevolen berichten

Dat is het kl*tige van windows 10: er gaat van alles fout maar niks ven informatie of hulp om het op te lossen.

Als we de reden van het mislukken niet kunnen achterhalen, kunnen we ook niet naar een oplossing zoeken.

 

Je kan proberen om de update zelf te downloaden en te installeren.

Jij moet de onderste hebben, die voor x64 systemen.

Dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken maar misschien krijg je dan wel informatie, over de reden van de mislukking.

Ik zou het dus zeker een kans geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even inbreken, sorry :xd:

Is het mogelijk dat het probleem te maken heeft met het Antivirus programma? Tijdelijk uitschakelen?

 

Hetzelfde probleem wordt gemeld bi het MBAM-forum.

In post #8 wordt voorgesteld om Windows Firewall in te schakelen.

 

Wellicht de moeite waard om te proberen het Antivirus programma uit te schakelen en de Windows Firewall in te schakelen :pray:

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kweezie Wabbit,

Het is me gelukt! Met mijn BU-programma EaseUS ben ik enkele BU-’s teruggegaan en telkens per één BU terug om zoveel mogelijk “te behouden”, tot er uiteindelijk een restore was die wel toeliet de “apps & onderdelen” te openen! Ik had wel enkele progjes in die voorbije periode geïnstalleerd en wou daarom vermijden dat te verliezen in de hoop het zo opgelost te krijgen. Maar de “installatie mislukt” van de updates  bleef maar verder verschijnen. Ik heb nu mijn ontbrekende progs terug geïnstalleerd en de antivirusprogs zoals Avast en Malwarebites enz bijgewerkt en nog enkele dingen en blijkbaar was het dan toch de moeite want de vele nu ontbrekende updates van win 10 werden nu wel zonder problemen uitgevoerd. (vroeg wel wat tijd, maar het waren er dan ook wel velen) Het heeft me wel bijna een dag bezig gehouden maar de hoop en verwachting dat nu alles OK is, was het proberen waard. Ergens moet er iets fout gegaan zijn maar waar of wat speelt nu geen rol meer. Het is opgelost.

Wel wil ik u uitzonderlijk bedanken voor de hulp temeer daar je zelf Win 10 niet gebruikt, en toch me trachtte voort te helpen. Dus een dikke en gemeende merci!! en ook aan iEscape!

Dit topic mag afgesloten worden. (en hopelijk voorgoed!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.