Ga naar inhoud

post van outlook binnen laten halen door gmail


bernard

Aanbevolen berichten

Ik ben  14 september van outlook overgestapt naar gmail.

Ik heb toen alle kennissen zo,n standaard bericht gestuurd  in 1 klap dat we over gingen stappen .

 

Nu kreeg ik een tip , dat ik ook  g mail mijn post binnen kon laten halen van outlook .

 

Ik ben daar mee aan de slag gegaan , maar op een gegeven moment weet ik niet meer welke ik moet aanklikken .

 

Ik ben dus gmail online 

Dan klik  ik op het tandwiel  >  instellingen  >  accounts en instellingen  ............... 

Maar welke dan verder ????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of het lukt met deze procedure.

  1. Log in op je Gmail-account.
  2. Klik in de rechterbovenhoek op Instellingen Instellingenen vervolgensInstellingen.
  3. Klik op het tabblad Accounts en import of Accounts.
  4. Klik in het gedeelte 'E-mail bekijken uit andere accounts' op Een e-mailaccount toevoegen.
  5. Geef het e-mailadres van je outlook account op en klik vervolgens op Volgende stap.
  6. Typ het wachtwoord van je outlook account.
  7. Aanbevolen: Vink de selectievakjes aan naast de onderstaande opties:
    • 'Altijd een beveiligde verbinding (SSL) gebruiken wanneer e-mailberichten worden opgehaald'
    • 'Binnenkomende berichten labelen'
    • Vink de andere selectievakjes niet aan.
  8. Klik op Account toevoegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik weer hoor .

Ik zal wel op iets verkeerds geklikt hebben , maar het gaat niet zo als ik dacht .

Ik heb alles volgens mij gedaan , alleen de bevestigingscode heb ik denk ik gemist , want op het moment dat ik dat moest doen was het schermpje weg

Ik heb er wat bijlages bij gedaan , maar ik denk dat jullie hier niet zo blij mee zijn dat er adressen op staan ????????

Als dat zo is verwijder ze maar als jullie ze gelezen /gezien hebben .

 

Misschien is het een optie om alles ongedaan te maken , en een nieuwe poging doen ?

 

 

4.thumb.JPG.19fd3080def79e27bad99be0e66c8749.jpg.d1ae741b822935e61addb07e8d99f985.jpg

aangepast door iEscape
e-mailadres gecamoufleerd, ter voorkoming van spam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de afbeelding ziet het er goed uit.

 

10 uren geleden, bernard zei:

Ik heb alles volgens mij gedaan , alleen de bevestigingscode heb ik denk ik gemist , want op het moment dat ik dat moest doen was het schermpje weg

....

Misschien is het een optie om alles ongedaan te maken , en een nieuwe poging doen ?

Als het toch niet werkt, is verwijderen en alles overdoen een prima optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.