Ga naar inhoud

HADEVE2309

Aanbevolen berichten

Laptop aangesloten via UTP, werkte niet goed. Mogelijk netwerk kaart niet goed volgens externe adviseur.Vervolgens USB wireless D-link gekocht.

Geeft aan Wifi met beperkte toegang. Diverse sites bezocht en tips uitgeprobeerd ..werkt tot nu toe allemaal niet.

Asus laptop met OS windows 7 home premium 64 bits, iemand nog een idee ?

 

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit je pc af.

Zet de modem/router minstens 10 seconden zonder stroom.

Nadat je de Modem/router terug aan de stroom gekoppeld hebt wacht je totdat deze volledig is opgestart (zie ledjes) alvorens de computer opnieuw op te starten.

Wat is het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de instructies opgevolgd en kreeg weer dezelfde melding. Via de interne wifi adapter  Qualcomm Ateros ( waar ik gisteren de driver van heb ge-updated)krijg ik weer de melding signaalsterkte goed....beperkte toegang.

Heb daarna geprobeerd handmatig een verbinding te maken via de PCI ethernet card. Weer signaalsterkte goed beperkte toegang

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie bijlage.

Ik ga toch liever voor een wifi verbinding dan voor een vaste. Dus adapter van de vaste heb ik even via apparaten beheer uitgeschakeld.

In de bijlage staat de huidige situatie dat de laptop de interne wifi adapter gebruikt niet de eerder genoemde usb D-link !!

Hij gebruikt nu de Intel Centrino Wireless-N2230

pchelp-1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat maakt ons al iets wijzer, maar er is nog meer info vereist.

 

Download inSSIDer .

Wacht op die pagina rustig tot de download start. De download start automatisch na enkele seconden.

Installeer InSSider en start het programma op.
Klik dan op de tab Networks.

Maak met het knipprogramma van dat venster een afbeelding, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.