Ga naar inhoud

HADEVE2309

Aanbevolen berichten

Er is dus (nog) geen verbinding met een netwerk.

Klik in het netwerkcentrum eens op Verbinding met een netwerk maken

Op die manier werk je via Windows en niet via de door D-link toegevoegde netwerksoftware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, HADEVE2309 zei:

toen ik dat deed kreeg ik een popup dat er iets was uitgeschakeld.

En kunt u zich niet meer herinneren WAT er uitgeschakeld was?

 

Dubbelklik ook eens op dat dele waarschuwingsteken links van het symbool van het Onbekend netwerk. Maak zo mogelijk een afbeeldingen van wat dan volgt.

Dubbelklik daarna op het rode kruisje dat rechts van het symbool van het Onbekende netwerk staat. Maak zo mogelijk een afbeeldingen van wat dan volgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.     Klik met de rechter-muisknop op de Start-knop van Windows

2.     Kies uit het menu: Opdrachtprompt ( Administrator ) of kies: PowerShell ( admin ). U komt nu in een zwart of blauw scherm terecht

3.     Typ hier de 2 volgende commando's in (let op de spatie vóór /) en druk na elk commando op de ENTER-toets:

Ipconfig /release

Ipconfig /renew

4.     Controleer hierna of u weer het Internet op kunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel aan de deugdelijkheid van de driver voor je D-Link DWA-171 adapter, maar dat houden we nog even in gedachte.

 

Heb je al eens verbinding trachten te maken aan de hand van de WPS knoppen op je router en je D-Link adapter?

  1. Om verbinding te maken met uw netwerk, druk op de WPS-knop op de adapter (Deze zit op de kop van de adapter) en houd deze twee seconden ingedrukt totdat het wizard scherm verschijnt.
  2. Druk op de WPS knop die op uw Accespoint of router staat om door te gaan.
     
Link naar reactie
Delen op andere sites

pchelp-13.PNG.714f276e8015b6c7de4d970c0b38b62b.PNG

Hallo Droske,

 

Om zeker te zijn dat de driver goed geinstalleerd was, heb ik eerst via de D-link installatie CD eerst de oude driver verwijderd en toen opnieuw geinstalleerd. Vervolgens heb ik verbinding geprobeerd te maken via WPS.

Dat schijnt goed te gaan gezien de pop-up ( zie bijlage)

Maar ook nu verschijnt weer het draadloze netwerk het "beperkte toegang"

In de D-link connection manager zie ik  dat er wordt geprobeerd verbinding te maken...maar ook dat lukt niet.

Als ik op het windows netwerk icoontje en daarna D-link_wireless aanklik....wordt er gepoogd om een verbinding te maken.

Daarna volgt de melding "Er kan geen verbinding worden gemaakt, deze computer heeft nu beperkte connectiviteit met D-Link Wireless.

Daaronder staat troubleshoot problems, als ik dat aanklik wordt gepoogd de adapter opnieuw in te stellen

Volgende popup verschijnt problemen met router/breedband modem oplossen met de bekende 1.2.3. mogelijke oplossingen

als ik controleer of het probleem is opgelost in hetzelfde scherm.

Krijg ik weer de melding dat de netwerkverbinding geen geldige ip-configuratie heeft.

Heeft het zin om de release en renew regels te gaan proberen bij de prompt ?

 

 

 

 

pchelp-11.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.