Ga naar inhoud

HADEVE2309

Aanbevolen berichten

Ja, maar dat van dat HP netwerk dat snap ik niet. De HP LJ 300 is mijn printer die in het draadloze netwerk zit.

Maar ik heb dat ooit geprobeerd te beveiligen, maar via mijn router kom ik daar niet bij. Het is niet beveiligd maar m.i. kun je er geen verbinding mee maken.

Thuis 24 is mijn netwerk voor de wat oudere apparaten zoals de ASUS laptop....de nieuwere gebruiken het andere gedeelte van mijn dual-band asus t.w. thuis24_5....vanwege de 5 GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, HADEVE2309 zei:

Thuis 24 is mijn netwerk voor de wat oudere apparaten zoals de ASUS laptop...

De pc waar we hier nu mee bezig zijn is dat die asus laptop, want dat kan ik zomaar niet weten hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dan je eerste bericht nog eens. Ik zou je die vraag niet gesteld hebben als die info daar gestaan had.:)

 

Maar ok, dat is dan nu duidelijk. Ook duidelijk is dan dat je verbinding wil maken met het 2.4 Ghz netwerk thuis24.

Om verder te gaan moet je even beslissen met welke Wi-Fi adapter je wil werken. De interne, of de nieuwe externe?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van de 5 Ghz frequentie kunt gebruik maken dan heeft dat duidelijke voordelen. Waarom zou je er dan geen gebruik van maken?

aangepast door droske
onvolledige zin aangevuld
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK.

 

Dan gaan we eerst de interne adapter uitschakelen.

 

Klik met de rechter muisknop op START en kies Apparaatbeheer.

Ga naar Netwerkadapters en klik met de rechter muisknop op de interne Wi-Fi adapter en kies Apparaat uitschakelen.

Sluit de computer af. Verwijder ook de eventueel aangelsoten D-link adapter en verbind je pc via kabel met de modem/router.

Start de computer

 

Toon eens een afbeelding van het Netwerkcentrum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.