Ga naar inhoud

van boodschappenlijsten albert heijn tot actueel overzicht voorraadkast excel


backslash

Aanbevolen berichten

He hallo,

Ik ben een starter met excel, daarom zou ik graag tips en een richting van dit forum krijgen. (heb dit idee eerst in Number Apple willen doen maar dit viel wat tegen).

Mijn bedoeling is om via de boodschappenlijsten van AH (die je via de app als text bestand kan mailen etc) uiteindelijk te komen tot een actueel overzicht van wat ik nu in mijn voorraadkast heb liggen.

Dit wil ik doen om geen onnodige aankopen te doen, ook zou het mogelijk zijn om de houdbaarheid van de producten in de gaten te houden (THT en TGT handmatig invoeren bijv zodat je zo min mogelijk hoeft weg te gooien)

Tot nu toe heb ik wat gelezen uit de forums op internet, zoals text importeren en eventueel via VBA dit automatisch in de toekomst te doen.

Het lijkt me bijna dat sommige al hierover een idee hebben en zou graag willen delen in deze info. Het zou toch ideaal zijn om zelfs in de winkel bij Appie te kunnen beschikken over een werkelijke inhoud van voorraadkast - koel- en diepvriezer.

alvast bedankt voor de reacties. cool2.gif

 


 

boodschappenlijst.txt

boodschappenlijst1.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een multipost, we zetten dit topic on hold.

 

Lees PCH forumregels.

 

Quote

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.