Ga naar inhoud

Jpeg bestand omzetten naar Wordbestand


h.dereus

Aanbevolen berichten

Wat je nog kunt proberen is:

 

Klik in Word op de Lint op het tabblad Invoegen en vervolgens op Symbool en selecteer Meer symbolen.

 

59eb7ad08b333_ScreenShot10-21-17005.JPG.615f6bbdc4ab7efe83b81432facfbfa3.JPG

 

Bij het tabblad Symbolen  >>  Lettertype selecteer je Webdings, selecteer dat camera symbool en klik op Invoegen.

 

59eb79e818784_ScreenShot10-21-17008.JPG.524b091b71a24c9b479d7a1510f319a4.JPG

 

Vervolgens kopieer dan een aantal keren, geeft je een andere kleur en naar wens vergroten.

 

59eb7a3fe11ea_ScreenShot10-21-17009.JPG.19fc1a4b359fef8e6a248c1d7957355e.JPG

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik weet niet hoeveel foto's je wilt bewerken. Ik heb met Paint een 'foto' bewerkt. Foto openen met Paint, vervolgens klik op Tekst-pictogram in de Lint.

Kopie de tekst uit het Word document en plak in het tekst vak op de Foto.

 

59eb96d347dd0_ScreenShot10-21-17010.JPG.f778fc52ac55eceedd73bcb029144bc4.JPG

 

Je kunt daarna opslaan als png, jpeg of bmp-bestand. Ik weet niet of je daarna kunt openen met PhotoShop :pray:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker jammer, maar het copyrightteken staat bij de letters, het camera'tje niet.

Opslaan via paint is een optie en je kunt het totale plaatje importeren in Photoshop. Je verliest door het omzetten naar png, jpg of bmp alleen resolutie. Als deze niet belangrijk is, zou het zo kunnen. Je bent wel een volhouder😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor late reactie IEscape. Was 'n paar dagen weg.

ABBYY Fine Reader is inderdaad erg ingewikkeld. Daar kom ik niet uit.

Ook Ri 16Prowin-cd17n062 uitgeprobeerd. Wel begrijpelijker, maar eenmaal omgezet naar een wordextensie kan ik het camera'tje niet in Photoshop importeren. Ik heb aan ze gevraagd hoe dit wel voor elkaar te krijgen, maar geen reactie meer ontvangen.

Tja, en dan de links. Dit is een lastige. Ik kom er niet achter hoe ik de Glyphs in Photoshop kan krijgen. Er wordt verwezen naar een Glyphs-paneel in Photoshop, maar dit zit niet in het programma. Via een forum begreep ik dat je ook kunt kopiëren en plakken vanuit illustrator en InDesign, maar ik heb beide programma's niet.

Ik ben bang dat de weg dood loopt en dat ik het verder moet vergeten.

 

 

Op 21-10-2017 om 20:31, iEscape zei:

 

 

 

Op 23-10-2017 om 12:20, iEscape zei:

 

 

 

 

 

 

Op 23-10-2017 om 12:20, iEscape zei:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, h.dereus zei:

Ik kom er niet achter hoe ik de Glyphs in Photoshop kan krijgen. Er wordt verwezen naar een Glyphs-paneel in Photoshop, maar dit zit niet in het programma.

Volgens dit gedateerd artikel (2015) zou het in Photoshop aanwezig zijn, afhankelijk van welke Photoshop-versie je hebt.

 

Kijk ook even hier:

How to Access Glyphs in Photoshop

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft inderdaad te maken met mijn versie van Photoshop (C6). Inmiddels de CC versie aangeschaft. Hier zit Glyphs inderdaad in, maar tot nu toe kom ik alleen lettertypes tegen. De opties. zoals in de tutorial zie ik niet. Dit ga ik verder nog uitzoeken. Ik laat het je nog weten. Tot zover dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.