Ga naar inhoud

Tabel koppelen aan dropdown


lv

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, JeanPaul28 zei:

De klant is toch gekoppeld aan een tekening, dit heb je zelf opgegeven, een tekening die aan meer klanten gekoppeld is vraagt om een andere opbouw van je databank,

De klant is inderdaad gekoppeld aan een tekening. Maar tekening moet gekoppeld worden aan meerdere machines, dit zoals in je voorbeeld.

 

Bij het kiezen voor klant 1 en machine 6 moet een andere tabel opgehaald worden dan wanneer gekozen wordt voor klant 3 en machine 6.

Is dit mogelijk? Omdat nu de tabel gekoppeld staat aan de machine, dus niet ook afhankelijk is van de klant? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voor mij ziet dit er niet eenvoudig uit helaas, maar toch bedankt voor het voorbeeld :)

Kan de grootte van de totaaltabel afhankelijk zijn van het aantal gegevens dat gevonden wordt bij desbetreffend tekeningnummer en machine? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, JeanPaul28 zei:

Ja natuurlijk moet bijna alles aangepast worden aan je volledige bestand, sommige validatie cellen moeten nog dynamisch worden gemaakt naar de lengte van je databank, ik heb je een voorbeeld uitgewerkt hoe het zou kunnen en op jou aanvraag.

Beste JeanPaul28,

 

waar kan ik dit voorbeeld zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, 

Dit heb ik inderdaad bekeken, maar de grootte van de tabel op de eerste pagina, veranderd niet automatisch mee wanneer bijvoorbeeld machine 1 slechts 3 tools bevat en andere machines 4 of meer.

Ik wil graag de grootte van de tabel op pagina 1 aanpassen op het aantal gegevens die op pagina 2 staan.

Dus wanneer machine 1, 3 tools heeft en machine 3 6 tools heeft, dat de tabel op de eerste pagina afhankelijk van de gekozen machine, 3 of 6 regels bevat

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.