Ga naar inhoud

Is een hdmi monitor scherper ?


carambole

Aanbevolen berichten

1 uur terug, carambole zei:

Ik vraag mij af, is mijn monitor wel goed genoeg ? 

We kunnen helaas niet over uw schouder meekijken. 

Ik heb zelf nog geen enkele monitor die via HDMI werkt en heb geen problemen met de duidelijkheid van het beeld.

HDMI moet sowieso beter zijn.

Maar heb zijn je ogen recent nog eens getest? Wie weet kan daar ook iets bijgestuurd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

elke monitor (zelfs die met beeldbuizen) kan in beginsel een scherp beeld afleveren.

dus zo lang de monitor niet kapot is, zal het daaraan niet liggen, maar moet je kijken naar het origineel (in dit geval: wat je wilt scannen).

daar is kennelijk al het een en ander mee mis, anders hoef je niet te klooien met instellingen...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Pain.net  en een HP 1210 kopieer en scanner. Je kan scannen met een hogere waarde (600), is iets beter maar is sletig voor de scanner denk ik .

Mijn Moto G3 2015 met zijn 13Mpx maakt de (kleine flauwe) letterjes beter en zie je zo op de monitor . Gewoon even  uitknippen uit Photovieuwer en de foto is kant en klaar. (Zonder vaste opstelling wordt je tekstblad wel vlug vervormd, daarom scan!)

Wie is de zwakke schakel ?

Een HDMI aangesloten monitor kost < 100 , maar is dat enkel de aansluiting en niet meteen de kwaliteit van de monitor ?

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.