Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, 

Ik heb een kaartje ontworpen in illustrater voor een huwelijk. 
Het is met een jpg foto erin verwerkt.  Alles gaat goed tot ik het wil exporteren en in het uiteindelijke bestand is de foto minder scherp als hij daadwerkelijk is. 
Ik heb me al rot gezocht naar een oplossing maar voorlopig zit ik vast. 
Iemand die mij kan helpen ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb daar niet veel verstand van maar normaal exporteer je naar pdf.

Je kan dat nalezen op deze pagina (klik)

Daarna kan je eventueel opslaan als jpg maar ik zou png kiezen.

png geeft beter kwaliteit.

aangepast door stegisoft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.744
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    ahoog
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Albert134
      Tot voor kort kon ik mijn favorieten van Edge exporteren naar een html-file die op de 😄schijf staat.
      Ik gebruik W10 en na de laatste update van Edge in juni 2020 wordt de optie importeren/exporteren bij de instellingen van Edge niet meer aangeboden.
      Ik gebruik nu Edge versie 83.0.478.61 (64 bits).
      Hoe kan ik van mijn favorieten in Edge nu een backup maken als exporteren naar een html-file niet meer kan?
    • Door HdL
      Hallo,

Ik heb in mijn bedrijfsnaam Noé Adviesbureau Installatie Techniek de eerste letter e iets naar achteren gekanteld, zoals google dat ook heeft. Ooit door iemand zo gemaakt.

Door wijziging btw nummer (eis belastingdienst) moet ik mijn briefpapier met logo en watermerk wijzigen.

Als ik mijn briefpapier / logo maak, kan ik deze letter niet kantelen, zonder dat het een ontzettend kwaliteitsverlies oplevert met printen naar pdf.

Kopiëren naar andere laag of vanuit een ander bestand halen en deze letter dan kantelen; zelfde probleem; de letter wordt wazig bij printen. alle andere letters blijven scherp, ook als ik die uit een andere laag/bestand haal.
      Er gebeurt dus echt iets bij het kantelen.

Ik heb het nu maar recht gemaakt zodat ik even verder kan, maar dat is tijdelijk.

Wie kan mij helpen.

• Door ladydee
      Ik wil graag mijn Rem bestanden kunnen openen, weet iemand een  online oplossing, of het bestand via computer te bewerken?
      Fotos staan op mijn computer. 

• Door lucderoeck
      Ik heb de gewoonte om tijdens vrije momenten via mijn samsung tab A op het internet pdf files te downloaden. Later verbind ik er een usb stick aan (32gb) om de files ook daar op te slaan. Dat gaat probleemloos. Geen foutmeldingen. Ik sluit die stick dan later aan op een usb ingang op mijn desktop pc hp compaq -een oud beestje maar hij werkt nog- en dan wordt de stick wel herkend, maar de pdf files zijn nu ineens TXT files geworden met O bytes inhoud. Ik heb er Linux Mint 18 op staan -niets anders- en dat werkt allemaal goed, dus waaraan ligt het?
      Graag Uw advies.
      Mvg
    • Door MadDog
      Hallo, 
      Ik heb een excel werkblad met 4 kolommen : Voornaam, Naam, Gsm en Email. Als ik dit wil opslaan als .pdf en ik open het pdf bestand, worden die kolommen verdeeld over 2 of zelfs meerdere pdf pagina's. Als ik het excel bestand afdruk, print die dat uit op 1 pagina of als ik het wil versturen via email in als excel bestand is het ook 1 blad, zoals het de bedoeling is. Als ik het afdruk of wil versturen als pdf, geeft die 3 pagina's. Wat doe ik verkeerd?????
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...