Ga naar inhoud

Malwarbytes


Aanbevolen berichten

Beste,

 

Als ik mijn laptop opstart dan start malwarebytes automatisch mee op.

Na een korte tijd krijg ik de melding dat realtime beveiliging is uitgeschakeld. Als ik deze terug wil inschakelen dan staat er "bezig met starten". Maar hij start dus niet.

Wel als ik malwarebytes volledig afsluit en weer herstart, dan start de realtime beveiliging ook weer. Echter, na een minuutje ofzo krijg ik weer dezelfde melding.

Is het mogelijk om dit op te klossen?

 

Bedankt alvaste.

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passer

Daarom eerst de vraag of Kris de gratis versie wil na de test periode of dat hij een licentie heeft.

Als Kris toch naar de free versie wil dan meteen laten instellen naar free versie.

Als Kris de premium gaat gebruiken deze verwijderen met verwijdertool: Handleiding.

(lees eerst goed door en vooral punt 2)

En daarna opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, kris400 zei:

Ik heb het verwijderd en weer geinstalleerd en nu blijkt alles opgelost te zijn.

 

Bedankt voor de hulp!

Doordat Malwarbytes 3.xxxx toch nog in ontwikkeling is kan dit nog wel eens meer voorkomen (dus nu weet je hoe je het kan oplossen).

Verder doet dit niks aan het programma want het blijft zeer goed programma.

 

Bedankt en graag gedaan (doen we deze op slot)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.